;
coinex

مدل اعلام نشده ی Asus ZenFone در چین توسط TENNA تایید شد

ایسوس دارای نسخه های بیشتری از ZenFone می باشد که شاید تا به حال حتی اسم آن ها را نیز نشنیده باشیم. در حال حاضر این مدل اخیر زنفون که اعلام نشده و تحت عنوان Asus-Z00TDA شناخته می شود، در چین توسط TENNA تایید شد.

این مدل با یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی فول اچ دی و با کیفیت ۱۹۲۰×۱۰۸۰ که با تراکم پیکسل ۴۰۱ پیکسل در اینچ کار می کند، نمایان خواهد شد. این گوشی از یک پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای قدرت گرفته و داخل آن یک رم ۲ گیگا بایتی به همراه یک حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی کار شده است. آن دسته از افرادی که به ذخیره سازی بیشتری نیاز دارند می توانند از اسلات میکرو اس دی با ظرفیت ۳۲ گیگابایت استفاده کنند.

یک دوربین عقب ۱۳ مگا پیکسلی به همراه یک دوربین جلوی ۵ مگا پیکسلی که برای عکس های سلفی و ویدئو چت پاسخگوست، روی بورد آن می باشد. اندروید ۵.۰.۲ هم از قبل بر روی آن نصب شده است. این دستگاه در رنگ های طلایی و نقره ای ارائه می شود و از 4G LTE، 3G، وای-فای، جی پی اس، بلوتوث و اتصال یو اس بی پشتیبانی خواهد کرد.

ضخامت این گوشی ۱۰.۸ میلی متر و وزن آن ۱۷۰ گرم می باشد. طبق معمول ، TENNA تصاویری از این گوشی را ارائه کرده که می توانید در زیر آن را ببینید.

یک دوربین عقب ۱۳ مگا پیکسلی به همراه یک دوربین جلوی ۵ مگا پیکسلی که برای عکس های سلفی و ویدئو چت پاسخگوست، روی بورد آن می باشد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر