coinex
راهنمای خرید تکراتو

لپتاپ مقرون به صرفه ویووبوک مکس X541 ایسوس معرفی شد

لپتاپ مقرون به صرفه ویووبوک مکس X541 ایسوس معرفی شد

شرکت ایسوس اگرچه برای نمایشگاه کامپیوتکس محصولات مختلفی را معرفی کرده اما این بدان معنا نیست که نباید محصول جدید دیگری را در قسمت دیگری از این شرکت شاهد نباشیم. به تازگی این برند تایوانی در هند لپ تاپ مقرون به صرفه جدیدی را به نام VivoBook Max X541 با مشخصاتی میان رده معرفی کرده که با قیمتی اقتصادی قطعا می تواند برای ایسوس پرفروش باشد.

ویووبوک مکس X541 تنها 496 دلار قیمت داشته و در 5 رنگ مختلف روانه بازار خواهد شد که از جمله این رنگ ها باید به قرمز، شکلاتی، نقره ای، سفید و آبی اشاره کرد. قطعا با چنین تنوع رنگی کاربران لپتاپ می توانند مدلی با رنگ مورد نظر خود خریداری کنند.

ویووبوک شرکت ایسوس در دو نسخه VivoBook Max X541/A541 به فروش می رسد؛ لپتاپی با صفحه نمایش 15.6 اینچی FULL HD یا 1080*1920 پیکسلی، پردازنده نسل هفتمی کبی لیک Core i3 اینتل، حافظه رم 4 گیگابایتی با قابلیت افزایش تا 12 گیگابایت، صفحه کلید Chiclet با عمق 2.2 میلیمتری که نسبت به لپتاپ های مشابه 11 درصد بزرگتر است. با دو اسپیکر 3 واتی و فناوری سونیک مستر ایسوس می توان انتظار عملکرد صوتی بالایی از ویووبوک مکس X541 داشت. گذشته از آن، صفحه نمایشی با فناوری Tru2Life ایسوس لذت تجربه ویدیو را دوچندان می سازد.

گذشته از آن، صفحه نمایشی با فناوری Tru2Life ایسوس لذت تجربه ویدیو را دوچندان می سازد.

در بخش پورت شرکت ایسوس می توان به کانکتورهای USB-C، کانکتور USB 3.1، کانکتور USB 3.0، کانکتور USB 2.0، کانکتور VGA ، خروجی HDMI، فناوری SuperBatt و عمر باتری 3 برابر بیشتر نسبت به مدل قبلی اشاره کرد. مشتریان VivoBook Max X541 می توانند این لپتاپ را با سیستم عامل ویندوز 10 خریداری کنند.

.

منبع: tablet-news

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر