coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات گوشی یوتافون 3 با نمایشگر 5 اینچی در GFXBench دیده شد

مشخصات گوشی یوتافون 3 با نمایشگر 5 اینچی در GFXBench دیده شد

 

مشخصات گوشی یوتافون 3 با شماره مدل Yota Y3 در بنچمارک GFXBench رویت شد.

در این بنچمارک، مشخصاتی که در گذشته از این گوشی هوشمند منتشر شده بود، تایید شد؛ از میان آنها می توان به تراشه کوالکوم اسنپدراگون و اندروید 7.1.1 نوقا اشاره کرد. به نظر می رسد گوشی یوتافون 3 به نمایشگر 5 اینچی مجهز شود؛ در حالیکه شایعات گذشته از نمایشگر 5.2 یا 5.5 اینچی خبر می دادند. این احتمال وجود دارد که در آینده، اندازه این نمایشگر تغییر کند.

در این بنچمارک همچنین مشخص شد گوشی یوتافون 3 از رم 8 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی برخوردار خواهد شد. کمپانی یوتا اعلام کرده که این دستگاه با حافظه بیشتر و احتمالا 128 گیگابایتی نیز راه اندازی می شود. با توجه به ترکیب پردازنده هشت هسته ای Arm Cortex-A53 با قدرت پردازش 2.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 506، می توان نتیجه گرفت که پردازنده اسنپدراگون از نوع 625 باشد. این گوشی هوشمند از دوربین اصلی 12 مگاپیکسل با پشتیبانی از کیفیت 4K، محدوده دینامیک بالا، تشخیص چهره و فوکوس خودکار برخوردار خواهد شد. این دستگاه همچنین به دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی مجهز می شود.

مشخصات گوشی یوتافون 3 با شماره مدل Yota Y3 در بنچمارک GFXBench رویت شد.

گوشی یوتافون 3 از ژیروسکوپ، شتاب سنج، بلوتوث و جی پی اس برخوردار خواهد شد. گفته می شود این موبایل هوشمند به نمایشگر 5.2 اینچی E-ink با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل مجهز می شود. همچنین انتظار می رود که یک سنسور اثرانگشت و باتری 3200 میلی آمپر ساعتی در این دستگاه تعبیه شود.

گوشی یوتافون 3 در تابستان امسال راه اندازی می شود. نسخه 64 گیگابایتی با قیمت 350 دلار و نسخه 128 گیگابایتی با قیمت 450 دلار به فروش می رسد.

در این بنچمارک همچنین مشخص شد گوشی یوتافون 3 از رم 8 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی برخوردار خواهد شد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر