coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی کت اس 41 محصول دیگری از کاترپیلار در نمایشگاه IFA 2017

گوشی کت اس 41 محصول دیگری از کاترپیلار در نمایشگاه IFA 2017
کمپانی کاترپیلار امسال با محصولات جدیدی پا به نمایشگاه ایفا 2017 گذاشت. گوشی کت اس 41 (CAT S41) محصول مقاوم و بادوام دیگری از این برند آمریکایی است.

گوشی کت اس 41 نسل جدید گوشی هوشمند کت S40 است که در سال 2015 معرفی شد. این دستگاه نه تنها به مانند کت اس 31 محصول جان سخت و مقاومی است، بلکه مشخصات آن از وجود یک گوشی هوشمند باکیفیت و تمام عیار حکایت دارد.

یکی از مهمترین نقاط قوت گوشی CAT S41 عمر باتری آن است. این گوشی هوشمند به یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و به ادعای این کمپانی می‌تواند تا 44 روز در حالت استندبای (آماده به کار) دوام آورده و روی شبکه 3G چیزی در حدود 38 ساعت مکالمه مستمر را پوشش دهد. البته این تنها ویژگی باتری کت اس 41 نخواهد بود.

گوشی کت اس 41

عملکرد Battery Share، ویژگی خاصی است که کاترپیلار برای این محصول در نظر گرفته است. در واقع با این ویژگی، گوشی کت اس 41 می‌تواند به عنوان یک پاور بانک در نظر گرفته شده و به وسیله اتصال کابلی، ظرفیت باتری خود را به باتری دستگاه‌های دیگر منتقل کند.

گوشی‌های کت با ساختار مقاوم و بادوام خود شناخته می‌شوند و مسلما گوشی کت اس 41 نیز از این قاعده کلی پیروی می‌کند. ساختار مقاوم این گوشی در کنار کد حفاظتی IP68 یک گوشی جان سخت تمام عیار ساخته است. با وجود این گواهینامه، مدل S41 می‌تواند به مدت 30 دقیقه در عمق 1.2 متری آب قرار بگیرد بدون آنکه اتفاقی برای این گوشی هوشمند بیافتد.

علاوه بر این، گوشی کت اس 41 درست به مانند مدل کت اس 31 در برابر سقوط از ارتفاع 1.8 متری آزمایش شده و به راحتی می‌تواند خود را از ضربه‌های ناشی از سقوط از این ارتفاع، حفظ کند.

گوشی کت اس 41

نوع ساختار طراحی و باتری این دستگاه، تنها نقاط قوت آن نخواهد بود. مشخصات گوشی کت اس 41 با نمایشگر آن ادامه می‌یابد. یک صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت تصویری فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) زینت بخش پتل جلویی بوده و یک پردازنده هشت هسته‌ای از مدیاتک با سرعت پردازش 2.3 گیگاهرتز به آن قدرت می‌دهد.

این گوشی هوشمند 3 گیگابایت رم داشته و 32 گیگابایت حافظه داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی تا 2 ترابایت قابل ارتقا خواهد بود. یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی جانمایی شده و در جلو دوربینی 8 مگاپیکسلی دیده می‌شود. از هر دو دوربین می‌توان به آسانی در زیر آب نیز استفاده کرد. این دستگاه با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا از جعبه خود خارج می‌شود.

گوشی کت اس 41 از تاریخ 31 آگوست (دیروز، 9 شهریور ماه) و با قیمت 538 دلار در دسترس خواهد بود، هرچند که هنوز جزئیات مربوط به مناطقی که این اسمارت فون در آنجا عرضه خواهد شد، اعلام نشده است.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

.

منبع: androidheadlines

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر