coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

آموزش اجرا کردن قابلیت App Pair نوت 8 در سایر گوشی های اندرویدی

آموزش اجرا کردن قابلیت App Pair نوت 8 در سایر گوشی های اندرویدیقابلیت App Pair در گوشی نوت 8 با نمایش دو اپلیکیشن در حالت اسپلیت اسکرین به کاربر خود اجازه می دهد که چندین کار را به صورت همزمان انجام دهد؛ حال این قابلیت برای گوشی های اندرویدی در دسترس قرار دارد.

کمپانی سامسونگ با معرفی حالت مولتی ویندوز، اجرای چندین اپلیکیشن به صورت همزمان را در گوشی های اندرویدی امکان پذیر کرد؛ این قبل از زمانی بود که گوگل با ارائه آپدیت های نرم افزاری نوقا، چنین قابلیتی را در دسترس سایر کاربران گوشی های اندرویدی قرار دهد. قابلیت مولتی ویندوز در گوشی های سری نوت با نمایشگرهای بزرگی که دارند، کاربردهای بسیاری دارد.

با معرفی نوت 8 و قابلیت App Pair ، سامسونگ بار دیگر از گوگل پیشی گرفت؛ کاربران این موبایل می توانند شورتکات های شخصی سازی شده ای را در قالب دو اپلیکیشن که به سرعت از طریق پنل App Edge کنار هم اجرا می شوند را روی نمایشگر خود به صورت اسپلیت اسکرین مشاهده کنند. برای مثال می توان اپلیکیشن یوتیوب و مرورگر را به صورت همزمان اجرا کرد، یا اینکه اپلیکشن پیام رسان و اپلیکیشن ویرایش عکس با قلم اس پن را به سرعت اجرا کرد.

این ایده ای بسیار کاربردی است که متاسفانه تنها در گوشی نوت 8 اجرا می شود؛ اما چطور می توانید قابلیت مشابهی را برای گوشی اندرویدی خود فراهم کنید؟ یک روش برای این کار وجود دارد که البته برای کابران اندروید نوقا و مدل های بالاتر امکان پذیر است که با گام های ساده اجرا می شود:

  1. اپلیکیشن Split-Screen Creator (با قیمت 0.99 دلار) را از گوگل پلی استور دانلود کرده و نصب کنید.
  2. اپلیکیشن را باز کرده و شورتکات را انتخاب کنید؛ در این بخش می توانید اپلیکیشن هایی که می خواهید به صورت همزمان در قالب اسپلیت اسکرین اجرا شوند را مشخص کنید.
  3. روی شورتکاتی که تهیه کرده اید، کلیک کرده تا اپلیکیشن هایی که انتخاب کرده اید به صورت همزمان اجرا شوند.

.

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر