coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

عشق آیفون ۶اس: یکی از طرفداران مشتاق اپل در حال حاضر در سیدنی در مقابل اپل استور چادر زده است

آیفون ۶اس.  یکی از طرفداران مشتاق اپل در حال حاضر در سیدنی در مقابل اپل استور چادر زده است

در میان طرفداران اپل به نوعی باب شده است که قبل از راه اندازی آیفون های جدید در مقابل اپل استور صف بکشند. ظاهرا دستاوردی که این صف کشیدن در مقابل فروشگاه ها چند روز قبل از تاریخ راه اندازی را توجیه می کند، اولین شدن در دریافت مدل های جدید آیفون می باشد. در طول چند سال اخیر، این حرکت در میان طرفداران اپل موضوع خنده داری شده اما با وجود این تمسخر ها، صف اپل استور امسال همچنان برقرار است.

همانطور که تقریبا همه می دانند، اپل کمتر از یک ساعت دیگر در رویداد اپل به طور گسترده از آیفون ۶اس و آیفون ۶اس پلاس رونمایی می کند. از لحاظ تاریخی، اپل دسترسی به آیفون ها ی جدید را ۱۰ روز پس از رونمایی رسمی از آن به منظور خریداری کردن ایجاد می کند.

با وجود این واقعیت که نسل بعدی آیفون احتمالا آخر هفته ی بعد راه اندازی می شود، به نظر می رسد که یکی از طرفداران اپل از همین حالا در مقابل اپل استور در سیدنی، چادر زده است.

اگر هدف این طرفدار اپل این است که تا راه اندازی آیفون های جدید اپل در چادر بماند، او احتمالا یکی از اولین کسانی خواهد بود که برای اولین بار  گوشی آیفون ۶اس را در دست می گیرد.

شما چه فکر می کنید؟ آیا شما حاضرید ۱۰ روز در چادر منتظر بمانید تا اولین نفر در جهان باشید که گوشی آیفون ۶اس را خریداری می کنید؟

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر