coinex
راهنمای خرید تکراتو

غیر فعال کردن دکمه فیزیکی بیکسبی با آپدیت جدید سامسونگ امکان پذیر است

غیر فعال کردن دکمه فیزیکی بیکسبیشرکت سامسونگ اخیرا یک بروزرسانی جدید منتشر کرده است و از طریق آن به کاربران امکان غیر فعال کردن دکمه فیزیکی بیکسبی را می دهد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکراتو همراه باشید:

مدتی پیش بود که شرکت سامسونگ با معرفی دستیار صوتی هوشمند خود یعنی بیکسبی بر روی جدیدترین محصولات این شرکت، دل بسیاری از طرفداران خود را به دست آورد و هم اکنون بسیاری از کاربران محصولات سامسونگ رابطه خیلی خوبی با این دستیار صوتی برقرار کرده و عاشق آن شده‌اند. دستیار صوتی بیکسبی در واقع رقیب دستیار صوتی شرکت اپل یعنی سیری و دستیار صوتی شرکت گوگل است که با استفاده از هوش مصنوعی به صحبت‌های کاربران گوش داده و فرمان‌های آن‌ها را اجرا می‌کنند.

شرکت سامسونگ برای گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس و نوت 8 یک دکمه فیزیکی قرار داد تا تنها از طریق این دکمه بتوان به این دستیار صوتی دسترسی داشت و همچنین این شرکت محدودیت‌هایی را برای توسعه دهندگان اعمال کرده تا به هیچ عنوان نتوانند از این دکمه برای کارهای دیگر استفاده کنند.

بله درست حدس زدید کاربران گوشی‌های پرچمدار سامسونگ که دستیار صوتی هوشمند بیکسبی میزبان گوشی آن‌هاست یا از دکمه فیزیکی برای فراخواندن بیکسبی استفاده می‌کنند و یا به کلی کاربردی برای آن‌ها نخواهد داشت.

این دقیقاً کاری است که جدیدترین به‌روزرسانی سامسونگ انجام می‌دهد. در این به‌روزرسانی گزینه‌ای برای کاربران قرار داده شده است که با استفاده از آن می‌توانند دکمه فیزیکی مخصوص بیکسبی را غیرفعال کنند. این گزینه به کلی بیکسبی را غیر فعال نکرده و فقط مانع از آن می‌شود تا کاربران به صورت اتفاقی با فشردن این دکمه این دستیار صوتی را فعال کنند. این چیزی بود که از مدت‌ها پیش کاربران زیادی به وجود آن نیاز داشتند.

این به‌روزرسانی هم اکنون برای کاربران گوشی‌های گلکسی نوت 8ُ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در دسترس است و اگر شما هم یکی از کاربران این سه گوشی هستید با رفتن به قسمت به‌روزرسانی می‌توانید این آپدیت را برای غیر فعال کردن دکمه فیزیکی بیکسبی دریافت کنید.

.

منبع :‌ phoneArena

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر