coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

نمایش تبلیغات در فیسبوک سخت تر خواهد شد

نمایش تبلیغات در فیسبوک سخت تر خواهد شدفیسبوک اعلام کرد که از این پس تبلیغات سیاسی و انتخاباتی پس از تایید مدیران این شرکت، در سایت نمایش داده خواهند شد. این تغییرات در نحوه تبلیغات در فیسبوک در پی انتقادات از نحوه انتشار محتوا توسط این شرکت انجام می‌شود.

فرآیند نمایش تبلیغات در فیسبوک به زودی قدری پیچیده‌تر خواهد شد. از این پس هر تبلیغی که ایده‌ها، مذهب، نژاد یا مسائل اجتماعی قشر خاصی را هدف قرار دهد، باید پیش از نمایش به صورت دستی تایید شود. این تغییرات به وسیله‌ی ایمیل به اطلاع تمامی مشتریان این شرکت رسیده است.

اکثر تبلیغاتی که در فیسبوک نمایش داده می‌شود، به صورت خودکار خریداری و بارگذاری می‌شوند. تایید دستی تبلیغات در فیسبوک فرآیند خرید آگهی از این شرکت را کمی پیچیده‌تر خواهد کرد. به همین دلیل، فیسبوک به مشتریان خود هشدار داده است که به دلیل زمان‌بر بودن فرآیند تایید، شروع کمپین تبلیغاتی آن‌ها با کمی تاخیر مواجه خواهد شد.

فیسبوک پس از انتخابات آمریکا، به دلیل میزبانی از اخبار جعلی، با انتقادات بسیار شدیدی از طرف حزب دموکرات این کشور مواجه شد. این شرکت همچنین یکم نوامبر در مقابل دو کمیته‌ از کنگره‌ی آمریکا، درباره‌ی دخالت‌های روسیه در انتخابات آمریکا شهادت خواهد داد.

یکم نوامبر همچنین روزی است که فیسبوک درآمد سه ماهه سوم سال خود را منتشر خواهد کرد. هرچند به نظر نمی‌رسد که انتقادهای اخیر تاثیر به سزایی بر قیمت سهام این شرکت  گذاشته باشند. اخیرا سهام فیسبوک با افزایشی تاریخی مواجه شده است. همچنین بانک آلمان رقم پیشبینی‌های خود از قیمت سهام فیسبوک را به شکل قابل توجهی بالا برده و آن را به هر سهم ۲۲۰ دلار رسانده است.

با وجود گران بودن سهام فیسبوک، بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند که این شرکت در مسیر صعود است و هم‌اکنون زمان مناسبی برای خریدن سهام این شرکت خواهد بود.

.

منبع: Business Insider

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر