coinex
otetmarket
propification.com

نگران نباشید، تغییر اندازه استارت منو در ویندوز 10 RTM امکان پذیر خواهد بود

با نگاهی اولیه به نسخه‌هایی که تاکنون از ویندوز 10 منتشر شده، شرکت مایکروسافت به کاربرانش اجازه داده تا در سیستم عامل جدیدش، اندازه و ابعاد منوی استارت را به سادگی تغییر دهند، با این حال هنوز باگ داشته و ویژگی‌ تکمیل نشده‌ ای است. در نسخه های بعدی و از جمله آخرین نسخه قابل دسترس اعضای برنامه ویندوز اینسایدرِ مایکروسافت (Windows Insider) نمیتوان اندازه استارت منو را تغییر داد.

با نگاهی اولیه به نسخه‌هایی که تاکنون از ویندوز 10 منتشر شده، شرکت مایکروسافت به کاربرانش اجازه داده تا در سیستم عامل جدیدش، اندازه و ابعاد منوی استارت را به سادگی تغییر دهند، با این حال هنوز باگ داشته و ویژگی‌ تکمیل نشده‌ ای است. در نسخه های بعدی و از جمله آخرین نسخه قابل دسترس اعضای برنامه ویندوز اینسایدرِ مایکروسافت (Windows Insider) نمیتوان اندازه استارت منو را تغییر داد.

ما به آن دسته از کاربرانی که نگران حذف شدن این قابلیت توسط مایکروسافت هستند می گوییم که جای نگرانی نیست، در نسخه‌ای از این سیستم عامل که در تابستان سال جاری منتشر می‌شود، امکان تغییر اندازه منوی استارت وجود داشته باشد.

طبق گزارش Gabriel Aul، ویژگی تغییر اندازه منوی استارت هنگامی که ویندوز 10 به RTM برسد، لحاظ خواهد شد. در واقع این احساس را با آدم خواهد داد که این ویژگی تا زمانی که مسائل قابلیت استفاده و باگ ها به صورت کامل رفع نشده، کار را برای تست کننده های نرم افزار سخت تر خواهد کرد.

در این میان، شما به سادگی می توانید روی دکمه سمت راست و بالای استارت منو کلیک کنید تا از صفحه استارت (Start screen) استفاده کرده و تایل های خود را ببینید.

آیا شما طرفدارِ همان استارتِ منوهای سنتی هستید و یا صفحه استارت یا همان start screen را ترجیح می دهید؟ لطفا نظرات خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

.

منبع: winbeta


عصر تکنولوژی، Techera

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    فکر میکنم کار با ویندوز ۱۰ سخت باشه

    پاسخ

    اتفاقا این طور نیست، مایکروسافت همیشه در تلاش بوده که کار رو برای کاربراش راحت کنه، مخصوصا که بعد از تجربه تلخی که توی ویندوز 8 به دست آوردن فهمیدن که نه تنها استارت منو یه ابزار خیلی خوبیه بلکه با مانور دادن روش می تونن بازخورد بهتری هم بگیرن، واسه همون توی ویندوز 10 اسمِ استارت اسکرین رو مطرح کردن که حالا کمی با قبلیا متفاوته

    پاسخ