;
coinex

امکان ردیابی استارلینک در ایران ؛ در صورت فعال شدن اینترنت استارلینک برای ایران به سادگی قطعش می‌کنیم!

امکان ردیابی استارلینک در ایران وجود دارد، این موضوعی است که رئیس آزمایشگاه شبکه های اجتماعی دانشگاه تهران به آن تاکید دارد! وی در بخشی از صحبت های خود افزود که در صورت فعال شدن اینترنت استارلینک، قطعش می‌کنیم!

به گفته روزنامه خراسان، امکان ردیابی و قطع اینترنت استارلینک وجود دارد و اساسا استارلینک تنها در صورتی اجازه فعالیت در ایران را خواهد داشت که مجوز بگیرد.

همچنین وزیر ارتباطات اخیرا در اشاره به توییت ایلان ماسک در خصوص فعال بودن 100 پایانه استارلینک در ایران گفته که ایلان ماسک برای فعالیت استارلینک در ایران باید مجوز بگیرد. زارع پور معتقد است اسپیس ایکس باید مطابق با قواعد ایران به ارائه سرویس خود بپردازد.

بیشتر بخوانید:

امکان ردیابی استارلینک در ایران و قطع اینترنت ماهواره ای وجود دارد؟

امکان ردیابی استارلینک در ایران و قطع اینترنت!
امکان ردیابی استارلینک در ایران و قطع اینترنت!

طبق گزارش‌های دریافتی، ارائه تجهیزات استارلینک در بانه شروع شده و در همین راستا اخیرا ایلان ماسک گفته بود که برخی از آن‌ها در ایران فعال شده است.

در این خصوص، رئیس آزمایشگاه دانشگاه تهران، از قطعی اینترنت استارلینک در صورت فعالیت خبر داده است. روزنامه خراسان به نقل از رئیس آزمایشگاه شبکه‌های اجتماعی دانشگاه تهران نوشت:

اینترنت استارلینک در ایران ردیابی می‌شود و در صورت فعال شدن، قطعش می‌کنیم.

تنها شرط استفاده از اینترنت ماهواره ای استارلینک در ایران، دریافت مجوز توسط ایلان ماسک است. اگر افرادی اقدام به استفاده غیرمجاز از آن کنند، امکان ردیابی و قطع اینترنت استارلینک وجود دارد.

امکان ردیابی استارلینک در ایران ؛ در صورت فعال شدن اینترنت استارلینک برای ایران قطعش می‌کنیم!
ترمینال‌های فعال استارلینک در ایران

بیشتر بخوانید:

ایلان ماسک از فعالیت 100 ترمینال استارلینک در ایران خبر داد!

قاچاق تجهیزات اینترنت استارلینک به ایران ؛ راهکاری برای فرار از اینترنت ملی؟

در طی مصاحبه روزنامه خراسان با رئیس آزمایشگاه دانشگاه تهران، مسعود اسد‌پور بیان کرد که اگر افراد متعددی از این سرویس استفاده کنند، دسترسی به تجهیزات و جمع آوری آن کار ساده‌ای است.

امکان ردیابی و قطع اینترنت استارلینک
امکان ردیابی و قطع اینترنت استارلینک

در همین راستا اینترنت ماهواره ای استارلینک در ایران اجازه فعالیت نخواهد داشت و در صورت فعالیت، با استفاده از تجهیزات و فناوری ارتباطی که در دسترس است، قطع می‌شود. همانطور که در جنگ اوکراین با روسیه با روش‌های مختلف توانستند فرآیند سرویس دهی اینترنت استارلینک را مختل کنند.

طبق گفته‌های پایانی اسدپور در زمینه ردیابی اینترنت ماهواره‌ای Starlink، استارلینک فقط به دیش نیاز ندارد، بلکه برای ارسال و دریافت اطلاعات وسیله‌های دیگری نیز موردنیاز است. با توجه به وسیله‌های ارتباطی در دسترس در این زمینه، امکان ردیابی اینترنت استارلینک در ایران وجود دارد.

نظر شما در مورد ردیابی و قطع اینترنت استارلینک چیست؟ آیا شما نیز با سخنان رئیس آزمایشگاه شبکه‌های اجتماعی دانشگاه تهران درباره ردیابی اینترنت استارلینک هم‌نظر هستید؟ واقعا چقدر امکان ردیابی اینترنت استارلینک وجود دارد؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (433 نظر)

    وزیر قطع ارتباطات ; وقتی وی پی ان مردم کانکت نمیشه باید پیششون باشی ببینی چقدر فحشتون میدن 😍

    پاسخ

    همسایه ما استار لینک داره ردشو نتونستن بزنن 7 ماهه همین الانم بهش وصلن بدترین سدعتی ازش دیدن 60 مگابایت بر سانیه بود هیچ فیلترینگی هم نداره

    پاسخ

    آخر این چه بیماری است که هرجه را ملت لازم دارند حکومت با آن باید مخالفت کند؟

    پاسخ

    خاک بر سرشون به جای اینکه اینترنت ایرانو آزاد کنن دارن واسه استارلینک شاخ و شونه میکشن!

    پاسخ

    آقای رئیس دانشگاه فلان! میگه اگر تعداد استفاده کننده ها از ماهواره استارلینک زیاد بشه قطعشون میکنیم!!!! شما اگر میتونستی قطع کنی الان این کارو میکردی تا باعث بشه کسی سمتش نره نه اینکه حواله کنی به آینده!! منطق اینو میگه! از این مقاله من صد در صد مطمئن شدم که به هیچ عنوان نمیتونن قطعش کنن. در مورد ردیابی هم امکان نداره بشه موقعیت دقیقش رو ردیابی کرد این از نظر فنی ممکن نیست. اگر میشد ردیابی یا قطع کرد همین الان این کارو میکردن نه زمانی که کار از کار بگذره!!! مثلا میخان به خیال خودشون کاری کنن مردم نخرن!

    پاسخ