;
coinex

نوکیا لومیا 930، تزئین شده با رنگ طلایی و به سبک خاص خودش می آید

این گوشی رده بالا با ویندوز فون 8.1  ظاهر جدید مد روزش را تبدیل به یک برند می کند. این بهترین گوشی با سیستم عامل ویندوز است که هم اکنون با این رنگ طلایی ارائه می شود. نوکیا لومیا 930 آراسته شده در حال حاضر از طریق اپراتورهای منتخب در اروپا، آسیا، اقیانوسیه، خاورمیانه و آفریقا در دسترس است.

این گوشی رده بالا با ویندوز فون 8.1  ظاهر جدید مد روزش را تبدیل به یک برند می کند.

این بهترین گوشی با سیستم عامل ویندوز است که هم اکنون با این رنگ طلایی ارائه می شود. نوکیا لومیا 930 آراسته شده در حال حاضر از طریق اپراتورهای منتخب در اروپا، آسیا، اقیانوسیه، خاورمیانه و آفریقا در دسترس است.

همانند مدل کاملا سفید و نقره ای، این نسخه یک رنگ طلایی را نمایان می کند که به این گوشی 5 اینچی، یک ظاهر لطیف و با ظرافتی می بخشد. برای کاور پشتی آن یک انتخاب سیاه یا سفید وجود دارد، اگرچه ما تنها قادر بودیم که مدل سفید و طلایی آن را به دست بیاوریم.

گذشته از ساخت چشم نواز آن، نوکیا لومیا 930 یک اسمارت فون ویندوز 8.1 است که به لطف صفحه واضح و دوربین سریع آن، خیلی مورد تحسین قرار گرفته است. قیمت گذاریِ آن، به اپراتور و کشور عرضه کننده بستگی دارد. شما می توانید در انگلستان و با یک سیم کارت رایگان، آن را مستقیما از شرکت نوکیا به قیمتِ 440 پوند تهیه کنید یا در استرالیا و آمریکا این گوشی را از فروشگاه های آنلاین در حدود 700 دلار استرالیا و 600 دلار آمریکا بخرید.

.

منبع: cnet


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    ایا این گوشی بالاترین مدل نوکیا است

    پاسخ

    مایکروسافت لومیا که دیگه می شه گفت جایگزین اسم نوکیا شده ولی در گوشی های لومیا هم می توان گفت لومیا 540 جدیدترین محصول معرفی شده مایکروسافت لومیا باشد

    پاسخ