;
coinex

مرورگر جدید مایکروسافت، برای گوشی های ویندوز 10 می رسد

پیش نمایش فنی جدیدترین ساختار ویندوز 10 برای گوشی ها، بالاخره مرورگر جدید مایکروسافت و پروژه اسپارتان را در بر دارد.  اخیرا اینترنت اکسپلورر دیگری برای آخرین ساختار ویندوز 10 هم قابل در دسترس گرفنه است، اما این اولین بار است که به طور عمومی بر روی گوشی ها قابل رویت شده است.

پیش نمایش فنی جدیدترین ساختار ویندوز 10 برای گوشی ها، بالاخره مرورگر جدید مایکروسافت و پروژه اسپارتان را در بر دارد.

اخیرا اینترنت اکسپلورر دیگری برای آخرین ساختار ویندوز 10 هم قابل دسترس است، اما این اولین بار است که به طور عمومی بر روی گوشی ها قابل رویت شده است.

اینترنت اکسپلورر 11 هنوز یک مرورگر پیش فرض است. اما در حال حاضر در گوشی های ویندوز 10 در کنار پروژه اسپارتان وجود دارد.

مدیر برنامه پروژه اسپارتان کایل فلاگ Kyle Pflug در یک پست وبلاگی گفت مرورگر گوشی ها ” همان موتور بارگذاری را در اختیار دارد که روی دسکتاپ هم موجود است، با همان پشتیبانی برای آخرین استاندارد ها و همان تمرکز قوی بر روی توانایی کارکردن با وب. “

این ساختار ویندوز 10 برای گوشی ها در حال حاضر برای اعضا داخلی ویندوز “حلقه سریع” (fast ring) برای انتشار و روی هزاران دستگاه جدید در دسترس است. لیست کامل آن روی ویندوز بلاگ Windows Blog موجود است.

همچنین اپلیکیشن های متعددی ویرایش شده اند که شامل phone، messaging، mail، calendar، people، maps و برنامه های app switcher بوده و دسته ای از باگ ها رفع شده اند.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر