;
coinex

صحبت از بازگشت سونی اکسپریا Z4 اولترا است

سونی ممکن است در عرصه فبلت با اکسپریا Z4 اولترا Xperia Z4 Ultra مجددا وارد بازار شود

صحبت از یک سونی اکسپریا Z4 اولترا جدید است که مدتی شایع شده است و یک شایعه جدید به تازگی آتش این شایعات را شعله ورتر کرده است. سونی گزارش کرده است که یک گوشی 6 اینچی جدید که مدت ها در انتظارش بوده درکنار اکسپریا Z4 جای میگیرد و این یکی اکسپریا Z4 اولترا نامیده خواهد شد.

صحبت از یک سونی اکسپریا Z4 اولترا جدید است که مدتی شایع شده است و یک شایعه جدید به تازگی آتش این شایعات را شعله ورتر کرده است.

سونی گزارش کرده است که یک گوشی 6 اینچی جدید که مدت ها در انتظارش بوده درکنار اکسپریا Z4 جای میگیرد و این یکی اکسپریا Z4 اولترا نامیده خواهد شد.

برطبق گفته Digitimes منبع این گزارش بخشی از کارخانه تولیدی در تایوان است، جایی که سونی طبق یک شایعه منتشر شده، تولید خط اکسپریا Z4 را در اواخر امسال راه اندازی می کند.

ما از این منبع  با احتیاط استفاده می کنیم، از آنجاییکه Digitimes همیشه بهترین منبع قابل اعتماد خارجی نیست، اما تا به حال هیچ دلیل واقعی برای رد کردن این شایعه وجود ندارد.

آخرین باری که ما شاهد مدل بزرگتر گوشی سونی بودیم برمی گردد به شروع سال 2014 میلادی، زمانی که گوشی اکسپریا T2 اولترا (Xperia T2 Ultra) منتشر شد. بنابراین جالب خواهد بود ببینید که چگونه همه چیز از آن به بعد توسعه یافته است.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    این گوشی هم مانند گوشی های اکسپیریاzوz2وz3 ضد اب است

    پاسخ

    بله قطعا، اصولا وقتی کمپانی ای ویژگی خاصی رو ارائه می ده تو نسخه های بعدیش تکمیل و بهترش می کنه نه اینکه حذفش کنه، سری های اکسپریا هم کلا ضد آب هستن

    پاسخ

    اقا میشه هرچی میخونید رو اونجا نذارید تایتل مهمه :@  تایتلو جذاب کنید.

    پاسخ

    ما مطالب علمی را از معتبر ترین منابع دنیا استخراج می کنیم و سعی ما بر اینه که مطلبمان جذاب باشد، با این حال حتما تذکر شما را مد نظر قرار می دهیم

    پاسخ