coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سامسونگ گلکسی تب A ، یک صفحه نمایش بزرگ را برای کسانی که بودجه کمی دارند ارائه می دهد

با اینکه هیچ کمبودی در بازار تبلت های سامسونگ وجود ندارد، اما این امر باعث نشده است که سامسونگ دست از تولید مدلی مشابه به گلکسی تب A بردارد. ماه گذشته این تبلت در ابتدا در روسیه به نمایش گذاشته شد، اما اکنون تائید شده است که به زودی آن تبلت به اروپا می آید و همچنین صفحه ای از آن در سایت سامسونگ آلمانی وجود دارد.

با اینکه هیچ کمبودی در بازار تبلت های سامسونگ وجود ندارد، اما این امر باعث نشده است که سامسونگ دست از تولید مدلی مشابه به گلکسی تب A بردارد.

ماه گذشته این تبلت در ابتدا در روسیه به نمایش گذاشته شد، اما اکنون تائید شده است که به زودی آن تبلت به اروپا می آید و همچنین صفحه ای از آن در سایت سامسونگ آلمانی وجود دارد.

گلکسی تب A همانند گلکسی تب S2 که به تازگی آمده، مهیج نیست، اما  خیلی از آن ارزان تر است، با قیمت 299 یورو (در حدود 218 پوند) در آلمان برای نسخه همراه با Wi-Fi ، یا 349 یورو (تقریبا 255 پوند) برای نسخه همراه با LTE ، و طبق گفته Phone Arena یک گزینه سومی هم همراه با قلم سوزنی S وجود دارد که همچنین در مجموع از 349 یورو (در حدود 255 پوند) شروع می شود.

صفحه نمایش بزرگ، قدرت کم

این تبلت صفحه نمایش 9.7 اینچی و رزولوشن 768 × 1024 یک پردازنده 1.2 گیگا هرتزی چهار هسته ای، یک دوربین 5 مگاپیکسلی، یک دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی، یک باتری 6000 میلی آمپری، 16 گیگا بایت حافظه داخلی دارد و از کارت های microSD تا 128 گیگا بایت حافظه پشتیبانی می کند.

این تبلت با اندروید 5 آبنبات چوبی (Lollipop) اجرا می شود، اما RAM این دو مدل متغیر است، نسخه همراه با Wi-Fi آن، 1.5 گیگابایت و نسخه همراه با LTE آن، 2 گیگابایت ارائه می دهد. هر کدام از این مدل ها را انتخاب کنید تبلت شما با ضخامت 7.5 میلیمتری بسیار باریک است و یک طراحی ساده سیاه یا سفید دارد.

بنابراین به نظر نمی رسد این تبلت چیزی باشد که شما عاشق آن شوید، البته اگر این قیمت ها برای انگلستان واقعی باشند، موضوع خوشایندی است، از آنجائیکه لیستی از صفحه نمایش های بزرگ مقرون به صرفه در دسترس خواهد بود.

تا کنون عملا هیچ ضمانتی وجود ندارد که آن به انگلستان بیاید، اما با برنامه ریزی برای ارائه آن در آلمان از ماه می، این احتمال وجود دارد که به زودی در انگلستان هم آن را مشاهده کنید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، Techera

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خیلی خوبه ولی چرا تمام تبلت ها از کیفت های خوبی برخوردار نیستند از جمله دوربین

    پاسخ