;
coinex

چقدر کاغذ لازم است تا از اینترنت پرینت بگیریم؟ شما حتی نمی خواهید بدانید…

این امر بیشتر به نظر می رسد یک "آزمایش تخیلی و ذهنی" باشد که در اتاق خوابگاهتان شنیده باشید، اما دانشجویان دانشگاه لستر، جورج هاروود (George Harwood) و اوانجلین واکر (Evangeline Walker) یافته هایشان در این رابطه را در یک ژورنال دانشجویی که توسط دانشگاهشان برگزار می شد، منتشر کردند، و جواب ظاهرا ۱۳۶ میلیارد برگه کاغذ استاندارد برای پرینت بود.

قسمتی از دل خوشی برای دانشمند شدن نفوذ کردن به سوال هایی است که کسی جوابی برای آن ندارد، سوالاتی مانند “چه مقدار کاغذ لازم است تا شما تمام اینترنت را چاپ نمایید؟”

این امر بیشتر به نظر می رسد یک “آزمایش تخیلی و ذهنی” باشد که در اتاق خوابگاهتان شنیده باشید، اما دانشجویان دانشگاه لستر، جورج هاروود (George Harwood) و اوانجلین واکر (Evangeline Walker) یافته هایشان در رابطه با پرینت گرفتن از اینترنت را در یک ژورنال دانشجویی که توسط دانشگاهشان برگزار می شد، منتشر کردند، و جواب ظاهرا ۱۳۶ میلیارد برگه کاغذ استاندارد برای پرینت بود.

این دو نفر در ابتدا این موضوع را مورد سنجش قرار دادند که فقط ۷۰ میلیون برگه کاغذ مناسب برای پرینت، برای اطلاعات موجود در ویکی پدیا لازم بوده و از ملاک قرار دادن این موضوع و به صورت استقرایی، به این رقم (۱۳۶ میلیارد) دست یافتند.

ساختن این تعداد برگه کاغذ به حدود ۱۶ میلیون قطعه درخت نیاز داشته که به نظر عادلانه می آید، زیرا که این مقدار تنها کسر کوچکی از ۴۰۰ میلیارد قطعه درختی است که فقط برای جنگل های انبوه آمازون تخمین زده شده است.

بنابراین آیا شما می توانید تمامی اینترنت را بر روی برگه های کاغذ پرینت نمایید؟ ظاهرا که جواب مثبت است. اما آیا باید این کار را انجام دهید؟ این به کلی سوال دیگری است.

حال خیلی سریع یک نفر حساب کند که چه مقدار جوهر کاتریج برای این کار احتیاج خواهیم داشت!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر