;
coinex

درخواست امروز ویکی پدیا: “خوانندگان عزیز، به ویکی پدیا کمک کنید”

امروز ویکی پدیا در اقدامی جالب توجه از خوانندگان خود درخواست کرد که به آن ها کمک کنند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند. امروز هر کسی که صفحه ای از ویکی پدیا را باز کند مشاهده خواهد کرد که این پیغام برایش به نمایش در می آید و شما نیز در عکس زیر آن را مشاهده خواهید کرد.

 

"امروز ما از شما درخواست می کنیم که به ویکی پدیا کمک کنید. ما برای حفظ استقلالمان هیچ گاه تبلیغ پخش نخواهیم کرد. ما با کمک های مردمی با میانگین 15 دلار که تنها بخش کوچکی از خوانندگاننمان به ما می دادند گذران می کردیم. اگر هر کسی که این را می خواند هم اکنون 3 دلار به ما بدهد، جمع آوری های کمک های مردمی برای رفع نیازهایمان در عرض یک ساعت بر طرف خواهد شد. این رقم دقیقاً برابر با یک فنجان قهوه بوده و این تمام چیزی است که ما بدان نیازمندیم. ما یک شرکت غیر انتفاعی با هزینه های یک وب سایت بزرگ هستیم: سرورها، کارمندان و برنامه ها. ویکی پدیا یک چیز خیلی خاص است. این جا مثل یک کتابخانه یا یک پارک عمومی است که همه ما می توانیم به آنجا رفته تا یاد بگیریم. اگر ویکی پدیا برای شما مفید است، لطفا یک دقیقه وقت بگذارید تا آن را آنلاین و بدون تبلیغ باقی نگاه دارید. از شما سپاسگذاریم."

 

همان طور که در این عکس نیز مشخص است، ویکی پدیا خوانندگانش را خطاب قرار داده و مستقیماً سراغ اصل مطلب رفته و می گوید:

“امروز ما از شما درخواست می کنیم که به ویکی پدیا کمک کنید. ما برای حفظ استقلالمان هیچ گاه تبلیغ پخش نخواهیم کرد. ما با کمک های مردمی با میانگین 15 دلار که تنها بخش کوچکی از خوانندگاننمان به ما می دادند گذران می کردیم. اگر هر کسی که این را می خواند هم اکنون 3 دلار به ما بدهد، جمع آوری های کمک های مردمی برای رفع نیازهایمان در عرض یک ساعت بر طرف خواهد شد. این رقم دقیقاً برابر با یک فنجان قهوه بوده و این تمام چیزی است که ما بدان نیازمندیم. ما یک شرکت غیر انتفاعی با هزینه های یک وب سایت بزرگ هستیم: سرورها، کارمندان و برنامه ها. ویکی پدیا یک چیز خیلی خاص است. این جا مثل یک کتابخانه یا یک پارک عمومی است که همه ما می توانیم به آنجا رفته تا یاد بگیریم. اگر ویکی پدیا برای شما مفید است، لطفا یک دقیقه وقت بگذارید تا آن را آنلاین و بدون تبلیغ باقی نگاه دارید. از شما سپاسگذاریم.”

نظر شما درباره این اقدام ویکی پدیا چیست؟


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر