;
coinex

نصب 1 میلیارد ویندوز 10 بر روی دستگاه های مختلف

هدف مایکروسافت نصب 1 میلیارد ویندوز 10 بر روی دستگاه های مختلف در 2، 3 سال آینده است. سخنرانی اصلی در کنفرانس بیلد 2015 مایکروسافت با یک سری اطلاعات در رابطه با ویندوز 10 بسته بندی شده بود، تری مِیِرسون (Terry Myerson) گفت که شرکت هدف گذاری کرده است که تا 2-3 سال آینده ویندوز 10 بر روی 1 میلیارد دستگاه نصب شود.

هدف مایکروسافت نصب 1 میلیارد ویندوز 10 بر روی دستگاه های مختلف در 2، 3 سال آینده است.

سخنرانی اصلی در کنفرانس بیلد 2015 مایکروسافت با یک سری اطلاعات در رابطه با ویندوز 10 بسته بندی شده بود، تری مِیِرسون (Terry Myerson) گفت که شرکت هدف گذاری کرده است که تا 2-3 سال آینده 1 میلیارد ویندوز 10 روی دستگاه ها نصب شود.

این هدف شامل تمامی دستگاه ها از جمله لپ تاپ ها، تبلت ها، کامپیوترهای شخصی و حتی دستگاه های اینترنت اشیا (IoT) که به همین دلیل نیز مایکروسافت می تواند در رابطه با این هدف گذاریش امیدوار باشد. البته لازم به ذکر است که بخش محوری و اصلی در این استراتژی نیز می تواند این باشد که کاربرانی که ویندوز 7 متقاعد گردند که ویندوز 10 را نصب نمایند.

1 میلیارد ویندوز 10 بر روی دستگاه ها هدف بزرگی برای مایکروسافت به حساب می آید اما با پیشنهاد مایکروسافت به کاربران فعلی ویندوز مبنی بر ارتقای آن ها به ویندوز 10 به صورت رایگان و ذکر این نکته که آن ها اینترنت اشیا را نیز در این هدف دخیل کرده اند، به نظر هدف غیر قابل دسترسی به شمار نمی آید، و بالطبع اگر شرکت بتواند استراتژی خود را به درستی اجرا کرده و ویندوز 10 بر روی این تعداد دستگاه نصب شود، مسلما توسعه دهندگان را مجاب خواهد کرد که به این پلتفرم علاقه مند شده و از این طریق، به ساختِ ویندوز استور کمک شایانی خواهد شد.

مایکروسافت همه چیز را روی ویندوز 10 قرار داده و این سیستم عامل را برای کامپیوترهای شخصی، تبلت ها، تلفن های همراه و حتی پلتفرم Xbox قرار داده است. این بدین معنی است که شکست به هیچ وجه مقبول مایکروسافت نبوده و شاید به همین دلیل هم باشد که آن ها در این حد به جذب 1 میلیارد ویندوز 10 بر روی دستگاه ها ، مصمم هستند.

تنها زمان است که تعیین می کند مایکروسافت می تواند به این هدف نائل شود یا خیر، اما اگر آن ها بتوانند به هدفشان برسند، این می تواند نقطه عطفی در تاریخ ویندوز به حساب آید.

مهم ترین اخبار کنفرانس بیلد 2015 را از عصر تکنولوژی، Techera دنبال کنید…

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر