;
coinex

نسخه موبایل ویندوز 10 که در آینده نزدیک می آید، از لومیا 930 و لومیا آیکون پشتیبانی می کند

لومیا 930 و لومیا آیکون از نسخه ویندوز 10 فعلی برای موبایل ها که برای کسانی که در برنامه ویندوز اینسایدر مایکروسافت در دسترس بوده جا مانده اند. گابریل  Aulامروز تایید کرده است که هر دو گوشی لومیا 930 و لومیا آیکون در نسخه بعدی از ویندوز 10 برای موبایل ها پشتیبانی می شوند.

لومیا 930 و لومیا آیکون از نسخه ویندوز 10 فعلی برای موبایل ها که برای کسانی که در برنامه ویندوز اینسایدر مایکروسافت در دسترس بوده جا مانده اند. گابریل  Aul امروز تایید کرده است که هر دو گوشی لومیا 930 و لومیا آیکون در نسخه بعدی از ویندوز 10 برای موبایل ها پشتیبانی می شوند.

Aul گفت: “نسخه بعدی از لومیا 930 و لومیا آیکون پشتیبانی خواهد کرد، اما کمی طول می کشد که در دسترس قرار بگیرد.” به نظر می رسد ما نیز باید کمی بیشتر صبر کنیم تا دستمان به نسخه جدید ویندوز 10 برای موبایل ها برسد. اگر شما متعجبین که چرا لومیا 930 و لومیا آیکون پشتیبانی نمی شود، می توانید توضیح زیر از مایکروسافت را بخوانید.

“برخی از دلایلی که ما این مورد را انتخاب کرده ایم و گوش های بالاتری مانند لومیا 930 و لومیا آیکون و لومیا 1530 را انتخاب نکردیم این ها هستند: ما یک طرح داریم که به زودی به نام “partition stitching” خواهد آمد که به ما اجازه می دهد به صورت پویا سیستم عامل را پارتیشن بندی کرده تا قادر باشیم که سیستم عامل را به صورت نصب در محل (in-place) آپدیت نماییم.

تا زمانی که این بیرون بیاید، ما به دستگاه هایی نیاز داریم که توسط اپراتورهای تلفن همراه با سایزهای کافی برای پارتیشن بندی سیستم عامل پیکره بندی شده باشند تا به ما اجازه نصب در محل داده شده و بسیاری از گوشی های بزرگ تر پارتیشن بندی سیستم عاملشان بسیار محکم است و اجازه چنین کاری را نخواهند داد.

مهم ترین اخبار کنفرانس بیلد ۲۰۱۵ را از عصر تکنولوژی، Techera دنبال کنید…

.

منبع: winbeta


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر