;
coinex

پیش نمایش SQL Server 2016 در تابستان امسال منتشر می شود

مایکروسافت اعلام کرد که پیش نمایش عمومی نسخه بعدیSQL Server  در این تابستان منتشر خواهد شد. در کنفرانس شیکاگو، مدیر عامل شرکت مایکروسافت، ساتیا نادلا، از نسل بعدی SQL Server 2016، این سرور پایگاه داده و نرم افزار مدیریتی رونمایی کرد. نسخه جدید SQL Server روی بهبود امنیت و ادغام بهتر با آژور (Azure) تمرکز می کند.

مایکروسافت اعلام کرد که پیش نمایش عمومی نسخه بعدی SQL Server در این تابستان منتشر خواهد شد. در کنفرانس شیکاگو، مدیر عامل شرکت مایکروسافت، ساتیا نادلا، از نسل بعدی SQL Server 2016 ، این سرور پایگاه داده و نرم افزار مدیریتی رونمایی کرد. نسخه جدید SQL Server روی بهبود امنیت و ادغام بهتر با آژور (Azure) تمرکز می کند.

پیشرفت های کلیدی که بخشی از SQL Server 2016 می باشد، عبارتند از:

• رمزگذاری همیشگی: داده های ذخیره و استفاده شده با استفاده از تکنولوژی ای که توسط تحقیقات مایکروسافت توسعه یافته است، رمزگذاری خواهد شد.

• بسط دادن پایگاه داده: کاربران SQL Server قادر خواهند بود به صورت پویا اطلاعات خود را برای افزایش کارایی به مایکروسافت آژور بسط دهند.

• تجزیه و تحلیل عملیاتی بی درنگ و OLTP داخل حافظه: فن آوری تجزیه و تحلیل که برای اولین بار در سال 2014 معرفی شد که گفته می شود در حال حاضر پیشرفته تر می باشد، با کارایی دسترس پذیری بلادرنگ همراه شده است .

• تجزیه و تحلیل پیشرفته توکار، PolyBase و موبایل BI: با SQL Server 2016 دامنه برای تجزیه و تحلیل داده ها بیشتر می شود و فن آوری های بهتر مانند PolyBase آنها را در دسترس تر را خواهد ساخت. علاوه بر این، موبایل BI برای نمایش گرافیکی اطلاعات بر روی دستگاه های تلفن همراه استفاده خواهد شد .

مایکروسافت اعلام کرده است که اولین پیش نمایش عمومی از محصول در تابستان امسال خواهد آمد. مدیران و توسعه دهندگان پایگاه داده که می خواهند در این رابطه بیشتر بدانند باید برای اطلاع به سایت پیش نمایش سر زده و ثبت نام نمایند.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر