;
coinex

نرم افزار رایگان وایت بورد مجازی آنلاین Deekit

تیم هایی که نیاز به همکاری و به اشتراک گذاری ایده ها در دنیای دیجیتال دارند ممکن است علاقه مند به یک نرم افزار جدید وایتبورد مجازی به نام  Deekit باشند، که در حال حاضر به صورت رایگان برای استفاده در دسترس است و توسط کارکنان سابق اسکایپ توسعه داده شده است.

تیم هایی که نیاز به همکاری و به اشتراک گذاری ایده ها در دنیای دیجیتال دارند ممکن است علاقه مند به یک نرم افزار جدید وایتبورد مجازی به نام  Deekit باشند، که در حال حاضر به صورت رایگان برای استفاده در دسترس است و توسط کارکنان سابق اسکایپ توسعه داده شده است.

Deekit به طور خاص برای ارائه یک محیط کار همکاری آنلاین برای کسانی که از وایت بردهای هوشمند به صورت روزانه استفاده می کنند مانند طراحان، توسعه دهندگان، کارآفرینان، مترجمان آزاد، معلمان و دانش آموزان طراحی شده است.

“Deekit وایت برد آنلاین است. این یک بومِ نامحدود برای شما و تیم شما برای ایجاد محتوا است. با هم و به صورت بلادرنگ. این یک فضای مجازی برای کار گروهی بر روی هر دستگاهی است، هر کجا که باشید.

در جهان درهم و برهم، سادگی سعادت است، Deekit به گونه ای طراحی شده است که ساده باشد تا بدانید که چه چیزی می خواهید قبل از آن که آن را بخواهید. Deekit ابزار مناسب در هنگام نیاز را فراهم می کند و آنها را تا زمانی که نیاز نباشد از راه خارج می کند. ما نمی توانیم ذهن را بخوانیم، اما می توانیم سریع یاد بگیریم.

زندگی مربط به  چیزهایی است که ما با هم ایجاد می کنیم. ترسیم، به ایده های شما شکل می دهد. مفاهیم و فکر خود را ایجاد و با هر کسی که با آن کار می کنید به اشتراک بگذارید، تیمتان، مشتریانتان و یا دوستانتان.”

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات وایت بورد مجازی آنلاین Deekit جدید و نرم افزار آن به وب سایت Deekit سر زده و طرح خود را آغاز کنید.

.

منبع: geeky-gadgets


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر