;
coinex

و باز هم سفارشی سازی های بیشتر ویندوز 10 نسخه 10114

در کنفرانس بیلد 2015،Joe Belfiore  بر روی سن رفت و گفت در منوی استارتی که استفاده می کند بسیار شبیه به چیزی خواهد بود که سیستم عامل RTM که در تابستان می آید، استفاده خواهد کرد. در حالی که ممکن است چندین به روز رسانی در قسمت های مختلفی وجود داشته باشداما با توجه به گفته Belfiore، منوی استارت تغییر نخواهد کرد.

در کنفرانس بیلد 2015، Joe Belfiore بر روی سن رفت و گفت در منوی استارتی که استفاده می کند بسیار شبیه به چیزی خواهد بود که سیستم عامل RTM که در تابستان می آید، استفاده خواهد کرد. در حالی که ممکن است چندین به روز رسانی در قسمت های مختلفی وجود داشته باشداما با توجه به گفته Belfiore، منوی استارت تغییر نخواهد کرد.

حالا که ما دست بر روی نسخه 10114 گذاشتیم، می توانیم بررسی دقیق تری از آنچه که شما انتظار دارید که در نسخه بعدی برای اینسایدر ها اتفاق بیفتد انجام دهیم، اینکه ویندوز 10 شامل چه چیز هایی می شود وقتی که به مرحله RTM  می رسد.

در قسمت تنظیمات ویندوز 10، مایکروسافت یک صفحه جدید منوی استارت در بخش شخصی سازی (Personalization) اضافه کرده است. در داخل این قسمت، جایی است که می توانید منوی استارت را سفارشی کنید، از جمله تغییر حالت پیش فرضِ منوی استارت به صورتی که کاملا در صفحه قرار گیرد.

در قسمت تنظیمات ویندوز 10، مایکروسافت یک صفحه جدید منوی استارت در بخش شخصی سازی (Personalization) اضافه کرده است. در داخل این قسمت، جایی است که می توانید منوی استارت را سفارشی کنید، از جمله تغییر حالت پیش فرضِ منوی استارت به صورتی که کاملا در صفحه قرار گیرد.

گزینه های دیگر شاملِ نمایش اخیر آیتم های باز شده در استارت و نوار وظیفه، نمایش گروه برنامه هایی که به تازگی اضافه شده، نمایش برنامه های اخیرا باز شده در منوی استارت (این متفاوت از گزینه اول است که از نوار وظیفه حذف شده است) و روشن/خاموش کردن برنامه پیشنهادات محتوا در منوی استارت، می شود.

این آخرین گزینه است که به شما اجازه خواهد داد بسیاری از آگهی هایی که مایکروسافت در منو در نظر خواهد گرفت را روشن/خاموش کنید. ایده این است که با پیشنهاد برنامه به شما، شرکت می تواند بازدید از اپ استور خود را افزایش دهد و امیدوار است که شما را به دانلود محتوای بیشتر متقاعد کند. برای کسانی از شما که این ویژگی را نمی خواهید، می توانید آن را خاموش کنید، هر چند که در حال حاضر در این نسخه قابل دسترس نمی باشد.

لینک های عمیقی (deep links) که در منوی استارت ساخته شده است نیز می توانند سفارشی شوند. اگر شما نمی خواهید تنظیمات و یا فایل اکسپلورر را در منو ببینید، می توانید آنها را خاموش و یا لینک های بیشتری از یک لیست از قبل تعیین شده را در پانل تنظیمات که در بالا می بینید اضافه کنید.

لینک های عمیقی (deep links) که در منوی استارت ساخته شده است نیز می توانند سفارشی شوند. اگر شما نمی خواهید تنظیمات و یا فایل اکسپلورر را در منو ببینید، می توانید آنها را خاموش و یا می توانید لینک های بیشتری از یک لیست از قبل تعیین شده را در پانل تنظیمات که در بالا می بینید اضافه کنید.

فقدان یک منوی استارت مناسب در ویندوز 8 به احتمال زیاد از بزرگترین دلایلی است که بسیاری از مصرف کنندگان از این سیستم عامل استفاده نکردند. با ویندوز 10، مایکروسافت این ویژگی را با چرخشی مدرن بازگردانده است و همچنین آنها در حال ارائه گزینه های سفارشی سازی متعددی هستند مطمئن شوند که متناسب با نیازهای همه مصرف کنندگان خواهد بود.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر