;
coinex

مترجم زبان اسکایپ به صورت بلادرنگ هم اکنون بر روی همگان گشوده شد

پیش نمایش مترجم اسکایپ، مترجم همه زبان هایِ مایکروسافت، از ماه نوامبر در یک پیش نمایش بسته قرار داشت اما حالا سازندگان نرم افزار در نهایت نسخه آزمایشی بتا را برای همگان در دسترس قرار دادند.

پیش نمایش مترجم زبان اسکایپ ، مترجم همه زبان هایِ مایکروسافت، از ماه نوامبر در یک پیش نمایش بسته قرار داشت اما حالا سازندگان نرم افزار در نهایت نسخه آزمایشی بتا را برای همگان در دسترس قرار دادند.

کاربران هم اکنون می توانند که ثبت نام کردن و فرایندهای طولانی این چنینی را رد کرده و به سادگی برنامه پیش نمایش مترجم زبان اسکایپ را در ویندوز استور پیدا کنند. همه آن چیزی که این برنامه بدان نیاز دارد یک کامپیوتر خانگی، لپ تاپ یا تبلتی می باشد که ویندوز 8.1 و یا پیش نمایش ویندوز 10 بر روی آن اجرا شده است.

در حال حاضر، برنامه مترجم زبان اسکایپ می تواند به صورت خودکار کلمات گفته شده را هم به صورت صدا و هم به صورت متن، به 50 زبان مختلف از قبیل چینی (چینی ماندارین)، ایتالیایی و اسپانیایی ترجمه نماید.

همچنین به تازگی در ماه آوریل، مایکروسافت چندین ویژگی کلیدی از قبیل مترجم متن به گفتار، تشخیص مستمر، کنترل صدای خودکار و یک دکمه بی صدا (mute) برای صدای ترجمه شده، به همراه دو زبان گفتاری دیگر، به آن اضافه کرده است.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر