;
coinex

شایعاتی مبنی بر همکاری سامسونگ با مایکروسافت به خاطر توسعه هولولنز

شایعاتی از کره به گوش می رسد که مدعی شده است که سامسونگ ممکن است به همکاری با مایکروسافت برای توسعه هولولنز علاقه مند باشد. اوایل امسال مایکروسافت از هولولنز رونمایی کرد، یک هدست مرکب با واقعیت که هولوگرافی های ویندوز را اجرا می کند تا تجربه جدیدی از ترکیب واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را با واسط کاربری طبیعی فراهم سازد. این شرکت در کنفرانس بیلد اخیر پیشرفتِ توسعه هولولنز را نمایش داد و به نظر می رسد این رونمایی توجه سامسونگ را نیز جلب کرده است.

شایعاتی از کره به گوش می رسد که مدعی شده است که سامسونگ ممکن است به همکاری با مایکروسافت برای توسعه هولولنز علاقه مند باشد.

اوایل امسال مایکروسافت از هولولنز رونمایی کرد، یک هدست واقعیت ترکیب شده که هولوگرافی های ویندوز را اجرا می کند تا تجربه جدیدی از ترکیب واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را با واسط کاربری طبیعی فراهم سازد. این شرکت در کنفرانس بیلد اخیر پیشرفتِ توسعه هولولنز را نمایش داد و به نظر می رسد این رونمایی توجه سامسونگ را نیز جلب کرده است.

براساس گزارشی از Korea Times، سامسونگ به دنبال همکاری با مایکروسافت است تا یک محصول قطعی استاندارد را بسازند، اگرچه سامسونگ هم پیش از این فعالیت هایی بر روی توسعه واقعیت مجازی خودش نیز داشته است. این گزارش خاطر نشان می کند که سامسونگ به دنبال به کارگرفتنِ این تکنولوژی مایکروسافت برای ساخت تکنولوژی های پوشیدنی ای است که بتواند در قسمت هایی مثل پزشکی و بهداشت و درمان استفاده شود که می تواند به کمک پرینت و پردازش سه بعدی توانمندی بیشتری را ارائه دهد.

سامسونگ در حال حاضر نیز با آکیولس (Oculus) برای توسعه هدست واقعیت مجازی Gear همکاری می کند، البته هنوز این دستگاه برای عموم منتشر نشده است. همکاری با سامسونگ به مایکروسافت کمک خواهد کرد که هولولنز را به سرعت به تولید انبوده برساند و حتی شاید با قیمتی ارزان تر. در حال حاضر هیچ حرفی از طرفین در رابطه با همکاری زده نشده است اما باید دید که این چگونه آشکار خواهد شد.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    این عینک هوشمند از  امکانات ساعت گوگل استفاده کرده یا نه؟

    پاسخ

    بعید می دونم، اساسا هدف استفاده و شکل گیری از این دو عینک متفاوته

    پاسخ