;
coinex

مایکروسافت در حال کار بر روی یک برنامه جدید، یک ابزار گفتگوی ایمیل میکرو، به نام Flow برای iOS است

اوایل امروز، یک برنامه جدید که توسط گروهی در ردموند ساخته شده است کشف شد و Flow نام دارد. بر خلاف سایر لو رفتن های معمول، این یکی با کمی اطلاعات بیشتر از آنچه که ما در سراسر وب می بینیم آمده است. اگر شما نگاهی به تصویر بالا بیندازید، می توانید توضیحات گفتگو در مورد برنامه و همان گونه که می ببینید، این برنامه یک راه مکالمه سریع ایمیل بر روی گوشیتان با کسانی است که اغلب با آنها صحبت می کنید. بر اساس تصویر، می بینیم که این راهی برای گفتگو تنها با یک آدرس ایمیل است.

اوایل امروز، یک برنامه جدید که توسط گروهی در ردموند ساخته شده است کشف شد و Flow نام دارد. بر خلاف سایر لو رفتن های معمول، این یکی با کمی اطلاعات بیشتر از آنچه که ما در سراسر وب می بینیم آمده است.

اگر شما نگاهی به تصویر بالا بیندازید، می توانید توضیحات گفتگو در مورد برنامه و همان گونه که می ببینید، این برنامه یک راه مکالمه سریع ایمیل بر روی گوشیتان با کسانی است که اغلب با آنها صحبت می کنید. بر اساس تصویر، می بینیم که این راهی برای گفتگو تنها با یک آدرس ایمیل است.

در تلاش برای کسب اطلاعات بیشتر، ما به چند منبع در مایکروسافت وصل شدیم که کمی بیشتر در مورد برنامه نگرش داشته اند.

Flow هنوز هم در اوایل رشد است، در واقع یک راه گفتگو سریع با هر کسی می باشد و شما تنها باید آدرس ایمیل آنها را داشته باشید. همچنین این برنامه به خوبی با outlook کار می کند، در حال حاضر شما می توانید از یک حساب جیمیل استفاده کنید، در حال حاضر منابع ما هنوز مطمئن نیستند که در پس زمینه از چه پروتکلی استفاده می شود، IMAP یا POP3.

به نظر می رسد رابط کاربری برنامه مثل یک برنامه چت سنتی می باشد که اکنون از چت گروهی و ارسال عکس نیز پشتیبانی می کند، در حال حاضر چت ویدئویی پشتیبانی نمی شود.

این سرویس را می توان به عنوان برنامه چت ایمیل میکرو توصیف کرد که از ایمیل و زیرساخت های موجود برای قدرت مکالمات استفاده می کند. هدف این است که ترافیک مکالمات کاهش یابد و در زمان صرفه جویی شود البته به صورت همان زمان و راحتی خدمات و زیرساخت های استفاده شده توسط میلیاردها مصرف کننده از دست نرود.

هیچ چیزی راجع به زمان در دسترس قرار گرفتن این ابزار در اختیار کسانی که در خارج از مایکروسافت هستند و یا اینکه آیا برای پلت فرم های دیگر نیز می آید در دسترس نیست اما به محض اینکه اطلاعات بیشتری گرفتیم با شما در میان می گذاریم.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر