;
coinex

برنامه Shapr3D آیپد به شما اجازه خواهد داد با استفاده از صفحه لمسی اشیاء را ایجاد کنید

تعداد زیادی از برنامه های اپل برای ایجاد اشیاء سه بعدی در دسترس هستند که می توانند چاپ کننده سه بعدی باشند، اما به این لیست همیشه در حال رشد، Shapr3D برای آیپد اضافه شده است. Shapr3d در حال حاضر در آخرین مراحل توسعه است و در حال حاضر نزدیک به مرحله بتا می باشد، و هدف این است که به عنوان سمبل بسیاری از ابزارها از سیستم طراحی گوگل (Google’s Sketch-up) به یک نرم افزار مبتنی بر لمس کردن باشد.

تعداد زیادی از برنامه های اپل برای ایجاد اشیاء سه بعدی در دسترس هستند که می توانند چاپ کننده سه بعدی باشند، اما به این لیست همیشه در حال رشد، Shapr3D برای آیپد اضافه شده است.

Shapr3d در حال حاضر در آخرین مراحل توسعه است و در حال حاضر نزدیک به مرحله بتا می باشد، و هدف این است که به عنوان سمبل بسیاری از ابزارها از سیستم طراحی گوگل (Google’s Sketch-up) به یک نرم افزار مبتنی بر لمس کردن باشد.

توسعه دهندگان Shapr3d توضیحات خود را ارائه دادند:

“ما فکر می کنیم که یک تجربه کاربری جدید و انقلابی نیاز است تا مدل سازی سه بعدی در دسترس همگان قرار گیرد. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که یک برنامه آیپد ایجاد کنیم: کاربران را به معنای واقعی کلمه قادر به لمس طرح های خود می کند، به آنها اجازه می دهد به طور مستقیم با مدل های خود ارتباط برقرار کنند و کل روش مدل سازی را به طرز شگفت انگیزی آسان کرده است.

آنها می توانند از همان حرکات که در دنیای واقعی روی اشیاء استفاده می کنند، استفاده نمایند. می خواهید ارتفاع یک شی را تغییر دهید؟ فقط آن را به بالا بکشید! می خواهید ضخامت چهره را تغییر دهید؟ به صورت چنگ بزنید و آن را بکشید! می خواهید یک دایره ایجاد کنید؟ یک دایره با انگشتان دست خود بکشید. بدون منو، بدون هیچ دکمه ئ تنها بر اساس حرکات. همه چیز همانطور که در زندگی واقعی انتظار دارید کار کند به پیش خواهد رفت.

ما هنوز برای ایجاد رابطه کاربری حسی تر و پاسخگو تر کارهای زیادی داریم بنابراین به دنبال سرمایه گذارانی هستیم که به ما در پروسه توسعه کمک کنند.”

برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه جدید Shapr3d آیپد به وب سایت رسمی Shapr3d برای جزئیات بیشتر و دانلود فایل ها و زمانی که برنامه راه اندازی شد و مرحله بتا فعلی آن پشت سر گذاشته شد، مراجعه نمایید.

.

منبع: geeky-gadgets


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر