;
coinex

دستیار شخصی مایکروسافت آفیس به iOS ، اندروید و ویندوز می آید

سه ماه قبل، در طی یک Reddit AMA (Ask Me Anything)، بیل گیتس گفت که او در حال کار بر روی برنامه جدید "ایجنت شخصی" (Personal Agent) بوده و اکنون به نظر می رسد که آن برنامه ممکن است آفیس بوده باشد. شما برای استفاده از آن نیاز به یک حساب کارمندی مایکروسافت برای ورود دارید.

سه ماه قبل، در طی یک (Reddit AMA (Ask Me Anything، بیل گیتس گفت که او در حال کار بر روی برنامه جدید “عامل شخصی” (Personal Agent) بوده و اکنون به نظر می رسد که آن برنامه ممکن است مایکروسافت آفیس بوده باشد. شما برای استفاده از آن نیاز به یک حساب کارمندی مایکروسافت برای ورود دارید.

اما، این بدان معنا نیست که نمی توانیم به درون برنامه دست یابیم و چیزی را که پیدا کردیم ببینیم.

پس از نگاه به تمام محتویات تصویر، که شامل آموزش هاست، مایکروسافت آفیس در حال حاضر به شما کمک می کند روز خود را سازماندهی کنید و اطلاعاتی راجع به هدفتان که در حال تلاش برای به انجام رساندن سریع آن هستید را بیابید. مثل Office Delve راجع به آن فکر کنید اما برای اتفاقاتی که در طول روز برایتان می افتد.

پس از نگاه به تمام محتویات تصویر، که شامل آموزش هاست، آفیس در حال حاضر به شما کمک می کند روز خود را سازماندهی کنید و اطلاعاتی راجع به هدفتان که در حال تلاش برای به انجام رساندن سریع آن هستید را بیابید. مثل Office Delve راجع به آن فکر کنید اما برای اتفاقاتی که در طول روز برایتان می افتد.

این نرم افزار برنامه ریزی کردن برای ملاقات ها، سریع پیدا کردن ایمیل هایی که به طور خاص برای شما ارسال شده، هدایت به جلسه، پیوستن به یک کنفرانس تلفنی و وظایف مشابه را آسان می کند.

با باز کردن آن نرم افزار، شما یک “خلاصه اجرایی” از روز خود را که شامل یک نگاه سطح بالا از قرار ملاقات هایتان برای آن روز می باشد، دریافت می کنید: اگر جلسات پشت سر هم باشند، در صورتی که آن ها نیاز دارند که شما به آنجا سفر کنید و مدت زمانی نیز که برای رفتن به آنجا نیاز داشته باشید. یکی از ویژگی های شسته و رُفته در برنامه این است که اگر یک تغییر غیر معمول برای جلسه اتفاق بیافتد به شما خبر می دهد. به این معنی که اگر محل یا زمان تغییر کند، و یا اگر جلسه در مدت کوتاهی قبل از آن لغو شود، شما یک هشدار دریافت خواهید کرد.

یکی از ویژگی های شسته و رُفته در برنامه این است که اگر یک تغییر غیر معمول برای جلسه اتفاق بیافتد به شما خبر می دهد. به این معنی که اگر محل یا زمان تغییر کند، و یا اگر جلسه در مدت کوتاهی قبل از آن لغو شود، شما یک هشدار دریافت خواهید کرد.

در زیر برخی از ویژگی های اضافه شده با به روز رسانی اخیر عبارتند از:

• در یک نگاه خلاصه ای از از اولین مورد روز شما در صبح به طور مستقیم از روی صفحه قفل شما یا مرکز اطلاع رسانی.

• کارت رفت و آمد – به شما می گوید ترافیک چگونه به نظر می رسد و چه مدت رفت و آمدتان طول می کشد.

• کارت نکات برجسته – ارائه فهم و درکی در مورد روزتان، مانند اینکه چه مدت از زمان شما صرف رویدادها می شود، هنگامی که اولین رویداد شما شروع می شود و هنگامی که آخرین رویداد تان به پایان می رسد.

• کارت تماس از دست رفته – هر تماس از دست رفته  را نشان می دهد و اقدام سریع برای بازگشت به تماس را فراهم می کند.

• در عمق بینش مردم – از طریق لینک به عمق برنامه می گذرد.

• ایجاد رویداد زبان طبیعی – به شما اجازه رویدادهایی که به آن بگویید را می دهد

• کارت ایمیل به خودتان – هر ایمیلی که شما به خودتان ارسال کنید نمایش می دهد.

• ایمیل مستقیم به شما – ایمیلی که به طور مستقیم به شما  توسط دیگران  ارسال شده را نشان می دهد.

به نظر می رسد این برنامه بسیاری از چیزهایی که کورتانا قادر به انجام آن است را انجام می دهد. اما روش سازمان دهی و ارائه آن برای نیاز فوری به اطلاعات در طول روزتان مفید می باشد. با کورتانا، شما باید درخواست کنید و یا صبر کنید تا محتوا ارائه شود اما با آفیس در حال حاضر، به صورت بیش فعال و رو به جلو در آمده و این عامل شخصی به شما کمک می کند در برنامه باقی بمانید و کار روزانه را دریافت کنید.

هیچ چیزی در مورد اینکه مایکروسافت چه زمانی برنامه را منتشر خواهد کرد وجود ندارد اما وقتی که از حالت آزمایشی بتا شخصی (private) آن خارج شد، باید راهی iOS، ویندوز و اندروید شود.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر