;
coinex

گوگل عروسک ناخوشایندی که فرزندان شما را تماشا می کند و به آنها گوش می دهد ثبت اختراع کرد

گوگل به ظاهر به دنبال جذاب تر شدن برای بچه ها است و یک اسباب بازی کابوس مانند، وحشتناک و متصل اختراع کرده است. ویژگی دوربین، میکروفن و حتی موتور اجازه می دهد که آنها حرکت کنند. این اسباب بازی، در پاسخ به دستورات بچه، واکنش نشان می دهد، به عنوان مثال سر خود را کج می کند، کنجکاوانه نگاه می کند، چیزی می گوید یا تلویزیون را روشن می کند.

گوگل به ظاهر به دنبال جذاب تر شدن برای بچه ها است و یک اسباب بازی کابوس مانند، وحشتناک و متصل اختراع کرده است. ویژگی دوربین، میکروفن و حتی موتور اجازه می دهد که آنها حرکت کنند.
این اسباب بازی، در پاسخ به دستورات بچه، واکنش نشان می دهد، به عنوان مثال سر خود را کج می کند، کنجکاوانه نگاه می کند، چیزی می گوید یا تلویزیون را روشن می کند. کل فرآیند با ترکیب ضبط صدا و با الگوریتم های سمت سرور کار می کند که آن داده را تفسیر می کند و در کنار نقشه برداری دستگاه به صورت دستی یا به صورت اتوماتیک کار می کند.

البته، هیچ یک از این ویژگی ها در واقع جدید نیست، و اسباب بازی کنترل شده با صدا خیلی وقت است که وجود دارد. در کورتانا، سیری، Google Now، همه این خدمات دقیقا بر پایه همین تکنولوژی ها است و ما آنها را وحشت زده و یا مزاحم و فضول ندیدیم.

البته، هیچ یک از این ویژگی ها در واقع جدید نیست، و اسباب بازی کنترل شده با صدا خیلی وقت است که وجود دارد. در کورتانا، سیری، Google Now، همه این خدمات دقیقا بر پایه همین تکنولوژی ها است و ما آنها را وحشت زده و یا مزاحم و فضول ندیدیم. اما ترکیبی از تمام این ها در یک پکیج کودک پسند و اتصال آن به وب می تواند به عواقب وحشتناک خواهد انجامید، باید اقدامات امنیتی مناسب وجود داشته باشد.

البته این خلق عملیِ بازی Five Nights at Freddy’s برای کودک نوپای شما به نظر می رسد که هیچ گاه به واقعیت بدل نخواهد شد. نه تنها نگرانی های حریم خصوصی بیش از حد بالا است، بلکه تکنولوژی از زمانی که این حق ثبت اختراع برای اولین بار استفاده شد تغییر کرده است و همچنین شرکت نیز به طور معمول تکنولوژی هایی را ثبت اختراع می کند که روز روشنی برای محصولات نهایی آن نمی بیند و شاید هیچ گاه در واقعیت عملی نشوند.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر