;
coinex

سرتیتر اخبار ویندوز 10 موبایل: فرآیند به روز رسانی، نسخه 10080 برای تسترهای حلقه آهسته

این هفته یک هفته دیوانه کننده با اخبار مربوط به ویندوز 10 بوده است. اجازه دهید این دفعه نگاهی به داستان داغ هفته گذشته در باب چیزی که ما بدان علاقه داریم سرتیتر اخبار ویندوز 10 موبایل" بپردازیم.

این هفته یک هفته دیوانه کننده با اخبار مربوط به ویندوز 10 بوده است. اجازه دهید این دفعه نگاهی به داستان داغ هفته گذشته در باب چیزی که ما بدان علاقه داریم سرتیتر اخبار ویندوز 10 موبایل” بپردازیم.

اوایل این هفته، شفاف سازی ای از سخنگوی مایکروسافت در مورد فرآیند به روز رسانی ویندوز 10 موبایل دریافت شد. “مایکروسافت به همکاری نزدیک با اپراتورهای تلفن همراه برای آزمایش کیفیت ادامه خواهد داد. ورودی اپراتورهای تلفن همراه برای فرایند آزمایش ارزشمند است. مایکروسافت از ورودی آنها، و همچنین از ورودی میلیون ها نفر از اینسایدر های ویندوز، برای تصمیم گیری زمان ارسال به روز رسانی تلفن همراه برای دستگاه های ویندوز 10 استفاده می کند.”

در این هفته ای که گذشت هیچ نسخه جدید ویندوز 10 موبایل منتشر نشد، اما دریافتیم که نسخه 10080 به احتمال زیاد به علت اشکالات و شکایات متعدد برای تسترهای حلقه آهسته (Slow Ring) منتشر نمی شود. به طور معمول، مایکروسافت یک نسخه را برای حلقه سریع (Fast Ring) و سپس برای حلقه آهسته منتشر می کند سپس یک یا دو هفته بعد با چند رفع اشکال در دو نوبت انتشار می دهد. در این مورد، به نظر می رسد شرکت کنندگان حلقه آهسته به احتمال زیاد نسخه جدیدتری از ویندوز 10 موبایل دریافت می کنند. باز هم، Aul گفت 10080 به احتمال زیاد منتشر نخواهد شد، اما هنوز این شانس وجود دارد که مایکروسافت ممکن است آن را منتشر سازد.

.

منبع: winbeta


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر