;
coinex

هولولنز در حال کار بر روی روشی است که فرد را در خانه شما به صورت سه بعدی نمایش دهد

مایکروسافت در حال کار بر روی راهی برای ایجاد یک تجربه معتبرتر واقعیت افزوده با هولولنز است. چالش مایکروسافت از فریب شما برای باور اینکه تصاویر سه بعدی واقعی مردم در مقابلتان وجود داشته باشد کار ساده ای نیست. این فن آوری جدید می تواند به شما کمک کند در اطراف جمعیت خیالی راه بروید، یا یک بازی بیس بال را تماشا کنید به این صورت که گویی واقعا در سکوها نشسته اید.

مایکروسافت در حال کار بر روی راهی برای ایجاد یک تجربه معتبرتر واقعیت افزوده با هولولنز است. چالش مایکروسافت از فریب شما برای باور اینکه تصاویر سه بعدی واقعی مردم در مقابلتان وجود داشته باشد کار ساده ای نیست. این فن آوری جدید می تواند به شما کمک کند در اطراف جمعیت خیالی راه بروید، یا یک بازی بیس بال را تماشا کنید به این صورت که گویی واقعا در سکوها نشسته اید. این آخرین سرمایه گذاری بی شباهت به پروژه RoomAlive تحقیقات مایکروسافت نیست، که در آن مردم می توانستند با یک اتاق در خانه شما ارتباط برقرار کنند.

مایکروسافت در حال کار بر روی استودیوی  تلویزیون هولوگرافی سفارشی خود در ردموند است، واشنگتن از نزدیک به 100 دوربین برای ضبط یک فعالیت، مانند بازی فوتبال، از 360 درجه استفاده می کند. نرم افزار مایکروسافت ترکیبی از زوایای مختلف برای ایجاد مدل های سه بعدی از افراد درگیر در بازی فوتبال، برای دادن یک تجربه از تصاویر واقعی به کاربر هولولنز است.

استیو سالیوان، که بر روی این پروژه هولولنز کار می کند، معتقد است که استفاده از راه های سنتی تر انیمیشن در کامپیوتر با رویکرد هولولنز مایکروسافت غیر قابل مقایسه است. سالیوان فن آوری هولولنز را نشان داد، که مایکروسافت در دیدگاه نشست سران LDV که یک رویداد پردازش تصویر است که در سه شنبه 20 ام ماه می و در شهر نیویورک برگزار شد، آن را “هولوگرام ویدیو” نامید.

روش های سنتی تر استفاده از انیمیشن در کامپیوتر نمی توانند مقایسه شوند، با توجه به گفته استیو سالیوان، که بر روی این پروژه در مایکروسافت کار می کند. سالیوان توضیح می دهد: “چیزی جادویی که در مورد این وجود دارد این است که افراد و حرکت وجود دارد. اگر شما یک هلو لنز داشته باشید، واقعا این عملکرد را در جهان خود احساس می کنید.” سالیوان معتقد است که ممکن است راه رفتن در استودیوی محلی و دریافت یک کپی از تصاویر واقعی سه بعدی از خودتان یا تمام خانواده ساده باشد بنابراین می توانید با کلون های هولوگرافی خودتان ارتباط برقرار کنید. به نظر می آید وحشتناک باشد.

در نشست LDV، مایکروسافت این فن آوری را با فیلم هولوگرافی از اجرای تئاتر و آکروباتیک نشان داد. سالیوان همچنین راههای دیگر تکنولوژی جدید هولولنز که می تواند مورد استفاده قرار گیرد را پیشنهاد داده است. مانند آموزش های ورزشی، برای یادگیری نحوه ی بازی تنیس یا حتی استراتژی ورزشی، برای تیم های بسکتبال برای طرح بهترین دفاع در برابر حریف. مشاهده همه چیز از زوایای متعدد.

هولولنز از تکنولوژی خاص صفحه نمایش هولوگرافی بهره می برد و این امر باعث می شود شما را با دیدن اشیاء سه بعدی بهتر از دیگر هدست های واقعیت مجازی در بازار فریب می دهد. سنسورهای خاص هولولنز اینکه چگونه اشیاء مجازی را نمایش دهند و چگونگی در اختیار گرفتن واقعیت را ارزیابی می کنند. بسیاری از شرکت ها به دنبال راه های دیگری برای استفاده از فن آوری هولولنز برای ضبط زنده ورزش و یا فیلم گرفتن از یک فیلم هستند. امیدواریم، در مورد این تکنولوژی که هنوز نامش ذکر نشده زمانی که جزئیات بیشتری در این تابستان منتشر شوند، اطلاعات بیشتری بشنویم.

.

منبع: winbeta


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر