;
coinex

مایکروسافت لومیا 435 تنها با 50 دلار از والمارت در دسترس است

گوشی هوشمند سطح پایین مایکروسافت لومیا 435، هم اکنون از والمارت (Walmart) با قیمت کمتر از 50 دلار در دسترس می باشد. مایکروسافت لومیا 435 اوایل امسال با قیمتی تقریبا 95 دلار در آمریکا عرضه شد، اما این گوشی هم اکنون با اتصالات شبکه T-Mobile و تنها با قیمت 49.88 دلار از والمارت موجود می باشد. هیچ محدودیتی در قرارداد این دستگاه وجود ندارد.

گوشی هوشمند سطح پایین مایکروسافت لومیا 435، هم اکنون از والمارت (Walmart) با قیمت کمتر از 50 دلار در دسترس می باشد.

مایکروسافت لومیا 435 اوایل امسال با قیمتی تقریبا 95 دلار در آمریکا عرضه شد، اما این گوشی هم اکنون با اتصالات شبکه T-Mobile و تنها با قیمت 49.88 دلار از والمارت موجود می باشد. هیچ محدودیتی در قرارداد این دستگاه وجود ندارد.

این گوشیِ بر پایه ویندوز فون 8.1 به عنوان یک گوشی سطح پایین، از مشخصات خوبی در سخت افزار بهره مند است که شامل یک صفحه نمایش 4 اینچی WVGA، یک پردازنده 4 هسته ای 1.2 گیگاهرتز Qualcomm Snapdragon، 1 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه، یک دوربین 2 مگاپیکسل در پشت و یک دوربین VGA در جلو، می شود. این دستگاه از شبکه 4G LTE پشتیبانی نمی کند ولی در عوض از 3G HSPA+ پشتیبانی خواهد کرد، همچنین این دستگاه از وای فای و سایر امکانات اتصالاتی معمول بهره می برد.

این امر مشخص نیست که این یک پیشنهاد تبلیغاتی بوده و یا یک کاهش قیمت دائمی می باشد، اما برای آن هایی که تمایل دارند که یک دستگاهِ توانمندِ سطح پایین خریداری نمایند که در آینده هم بتواند به ویندوز 10 ارتقا یابد، این به نظر گزینه خوبی برای خرید مایکروسافت لومیا 435 می باشد.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر