;
coinex

آپدیت اندروید لالی پاپ سامسونگ گلکسی A5 در لهستان

سامسونگ به روز رسانی اندروید لالی پاپ خود را به دیگر گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی خود انتقال داد و اکنون نوبت به دستگاه سامسونگ گلکسی A5 رسیده است.

سامسونگ به روز رسانی اندروید لالی پاپ خود را به دیگر گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی خود انتقال داد و اکنون نوبت به دستگاه سامسونگ گلکسی A5 رسیده است.

صاحبان گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی A5 در لهستان به روز رسانی گوشی های خود را آغاز کردند، این به روز رسانی به عنوان یک به روز رسانی over the air منتشر شده است.

به روز رسانی اندروید لالی پاپ برای سامسونگ گلکسی A5 به صورت اندروید 5.0.2 می آید و اندازه این آپدیت نیز حدوداً 1 گیگابایت می باشد.

این آپدیت، طیف وسیعی از ویژگی های جدید را برای سامسونگ گلکسی A5 داراست، شما می توانید چک کنید اگر به روز رسانی برای دستگاه شما در دسترس است از طریق منوی تنظیمات در گوشیتان و همچنین از طریق ابزار به روز رسانی Samsung Kies این کار را انجام دهید.

اگر شما به روز رسانی اندروید لالی پاپ را در گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A5 خود دریافت کرده اید، یک نظر در زیر بگذارید و به ما نیز اطلاع دهید.

.

منبع: geeky-gadgets


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (10 نظر)

    سلام.a5 رو به لالی پاپ آپدیت کردم ولی مدت زمان نصب برنامه ها بیشتر شده و قابلیت عکاسی با نشان دادن کف دست حذف شده است.در کل قشنگ شده.ای کاش میشد دوربینش به حالت قبل برگرده.

    پاسخ

    سلام .من گوشی سامسونگ a5دارم…امروز این مشکلو پیدا کرده که کسی بهم زنگ میزنه میگه در دسترس نیست….یا وقتی هم بوق میخوره و جواب میدم نه صدای من میره نه صدای کسی که زنگ زده میاد…میشه کمکم کنید

    پاسخ

    سلام دوستان برای مشکل گرفتن سلفی با کف دست باید برید توی دوربین و قسمت تنظیمات و بازنشانی تنظیمات دوربین رو بزنید  اونایی که از اندروید جدیدشون رازی نیستند یه بار ریست فکتوری کنید به اندروید قبلی برمیگرده درضمن من با تجربه ای که در ضمینه ی گجت های هوشمند دارم میگم که هیچ وقت آپدیت ها بی ایراد نیست مثلا خود من از وقتی آپدیت کردم وقتی تماس میگیرم خودکار میره رو آیفون و یه خورده اذیتم کرده . توی کارخونه چون اندروید و با گوشی هماهنگ میکنن هر ایرادی باشه برطرف میکنن ولی شما وقتی آپدیت میکنید فقط ورژن اندرویدتونو بردید بالا انشالله که آپدیت 5.1.1 بیاد و این مشکلات تا حدودی برطرف بشه . موفق باشید یا حق .

    پاسخ

    سلام دوستان برای مشکل گرفتن سلفی با کف دست باید برید توی دوربین و قسمت تنظیمات و بازنشانی تنظیمات دوربین رو بزنید  اونایی که از اندروید جدیدشون رازی نیستند یه بار ریست فکتوری کنید به اندروید قبلی برمیگرده 

    پاسخ

    سلام گوشی من A5 که چند روز پیش بصورت اتوماتیک اندرویدش به 5 ارتقا پیدا کرد ولی از همون روز پیغام پیامها متوقف شده است بهم میده و اجازه خوندن پیام رو بهم نمیده

    پاسخ

    با سلام و عرض خسته نباشیدبنده گوشی A5 دارم که براش آپدیت اندروید لالی پاپ 5.0.2 را نصب کردمبد نبود فقط نمی دونم چرا این قابلیت گرفتن عکس سلفی با اشاره دست رو دیگه ندارم.در تنظیماتش هم رفتم ولی متاسفانه همچین قابلیتی در دسترس نبود.اگر کسی از دوستان برای این قضیه راه حلی داره لطفا ارائه کنه چون این قضیه واقعا من رو از انجام چنین کاری پشیمون کرده.با تشکر

    پاسخ

    بعد از آپدیت کردن گوشیتون رو یکبار ریستارت کنید‌(خاموش و روشن) و یا از Settings(تنظیمات) به منو Apps (برنامه ها) برید و Camera (دوربین) رو انتخاب کنید و Force Stop بزنید و در صورتی که نتیجه نگرفتید در همین قسمت clear data رو هم بزنید.

    پاسخ

    میزنه به روز رسانی ها قبلا نصب شده اند …علتش چیع

    پاسخ

    این نوتیف به چند دلیل می تونه باشه، یا الان اندروید لالی پاپ نصبه (که مسلما این نیست)، یا رامِ آماده شده برای مکان جغرافیاییتون در دسترس نیست (که این هم بعید می دونم باشه، چون می شه رام های جاهای دیگه رو هم نصب کرد)، یا اینکه گوشی شما (حالا به هر علتی) نمی تونه به این آپدیت دسترسی داشته باشه (که اون هم می تونه هم از ایرادات گوشی باشه و هم مشکلات خاص carrier خودتون).
    البته ندیده نمی شه دقیق هم گفت که چه مشکلی می تونه وجود داشته باشه

    پاسخ

    سامسونگ واقعا یکی از بهترین سازنده های موبایل جهانه :دی 

    پاسخ