;
coinex

مدیر رمز عبور قفل هوشمند اندروید گوگل راه اندازی شد

گوگل این هفته یک مدیر رمز عبور قفل هوشمند اندروید جدید راه اندازی کرد که اجازه می دهد تا شما کلمات عبورتان را ایمن کنید و حتی به سایت هایی به صورت منظم استفاده می کنید دسترسی آسان داشته باشید.

گوگل این هفته یک مدیر رمز عبور قفل هوشمند اندروید جدید راه اندازی کرد که اجازه می دهد تا شما کلمات عبورتان را ایمن کنید و حتی به سایت هایی به صورت منظم استفاده می کنید دسترسی آسان داشته باشید.

به مدیر رمز عبور قفل هوشمند اندروید جدید، گوگل همچنین اعلام کرد پلتفرم هویت خود گوگل ترکیبی از خدمات امن مانند جعبه ابزار هویت می باشد که برای ارائه قوی و امن سیستم احراز هویت ساخته شده است.

همراه با ورود به سیستم گوگل که به صورت یک سیستم احراز هویت امن می باشد، با استفاده از یک حساب کاربری گوگل باعث کاهش زمان ورود برای کاربران می شود. همه در یک پکیج تحت عنوان “پلت فرم هویت گوگل” است. گوگل بیشتر در مورد مدیر رمز عبور قفل هوشمند اندروید جدید توضیح می دهد.

“با قفل هوشمند برای کلمات عبور، شما در هنگام ثبت نام و ورود به برنامه ها روی اندروید و سایت ها در کروم با هر حساب کاربری این امکان را به دست می آورید که با هر دستگاهی به صورت خودکار وارد شوید.

به نوبه خود، خطر فراموش شدن رمز عبور کاربر و از دست رفتن مکالمات را زمانی که کاربر ناامید در تلاش برای ورود به سیستم و یا مشغول به فعالیت های دیگر است کاهش می دهد. هنگامی که کاربر شما یک رمز عبور برای قفل هوشمند را حفظ می کند، آنها می توانند ورود اعتبار خود را بر روی تمام دستگاه های کروم و اندروید خود نگه دارند. “

گوگل همچنین یک API قفل هوشمند جدید برای توسعه دهندگان اندروید ساخته است که می تواند برای پیاده سازی قفل هوشمند در برنامه های کاربردی آنها استفاده شود.

“با یکپارچه سازی قفل هوشمند برای کلمات عبور به برنامه اندروید شما، می توانید به طور خودکار کاربران را در برنامه تان با استفاده از اعتبارنامه ای که ذخیره کرده اند وارد کنید. کاربران می توانند هر دو اعتبارنامه های نام کاربری-رمز عبور و اعتبارنامه یکپارچه ارائه دهنده هویت را ذخیره کنند.

ادغام قفل هوشمند کلمات عبور به برنامه شما با استفاده از اعتبارنامه API برای بازیابی اعتبار های ذخیره شده در ورود به سیستم است. از بازیابی اعتبار برای ورود کاربر یا استفاده از گواهی API برای سرعت کاربران جدید به وسیله تکمیل بخشی از ورود به برنامه خود با موفقیت استفاده کنید. پس از ورود کاربران به سیستم و یا ثبت نام آنها اعتباراتشان برای احراز هویت خودکار آینده ذخیره می شود.”

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد API قفل هوشمند جدید به وب سایت توسعه دهندگان گوگل سر بزنید.

.

منبع: geeky-gadgets


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر