;
coinex

گزارش تنوع گوگل : گوگل تنوع کارمندان خود را افزایش داد اما هنوز هم اکثریت سفید پوست هستند

در اوایل امسال، 53600 نفر به صورت تمام وقت برای گوگل کار می کنند. بر اساس گفته های مخالفان شرکت و همچنین ارزیابی خود شرکت در سال گذشته، بسیاری از این کارمندان مرد و سفید پوست یا آسیایی هستند. برای مقابله با این اختلاف و فاصله، گوگل به دنبال راه هایی برای افزایش بانوان و استخدام اقلیت ها بوده است. تنها بعد از اینکه گوگل گزارش تنوع (diversity report) خود را به روز رسانی کرد، 21 درصد افراد فنی ای که به استخدام شرکت در آمدند را بانوان تشکیل می دادند.

در اوایل امسال، 53600 نفر به صورت تمام وقت برای گوگل کار می کنند. بر اساس گفته های مخالفان شرکت و همچنین ارزیابی خود شرکت در سال گذشته، بسیاری از این کارمندان مرد و سفید پوست یا آسیایی هستند. برای مقابله با این اختلاف و فاصله، گوگل به دنبال راه هایی برای افزایش بانوان و استخدام اقلیت ها بوده است. تنها بعد از اینکه گزارش تنوع گوگل (diversity report) توسط شرکت به روز رسانی شد، 21 درصد افراد فنی ای که در سال گذشته به استخدام شرکت در آمدند را بانوان تشکیل می دادند. اگرچه این بدان معناست که تنها 1 درصد در شمار بانوانی که در موقعیت هایی فنی شرکت استخدام شده اند، افزایش صورت گرفته است. زنان به طور کلی، تنها 30 درصد از کارمندان گوگل را تشکیل می دهند. علاوه بر آن، نرخ استخدام سیاه پوستان و اسپانیانی زبان ها (Hispanic) بیشتر از رشد کلی شرکت در سال رشد داشته است اما هنوز هم در مجموع به ترتیب، 2 و 3 درصد از مجموع نیروی کار شرکت را تشکیل می دهد.

این اعداد به نظر نمی رسد که پیشرفت به خصوصی را نمایش دهند، خب واقعا هم همین گونه است. گوگل این نتایج را “زود هنگام” نام گذاری کرده و به زحماتی که در قبال آن ها کشیده اشاره داشته است، مثل صرف میلیون ها دلار برای افزایش افراد فنی، تغییر فرهنگ سازمانی و جذب منابع و افراد متنوع. شرکت اضافه کرد که در حال کار برای “ساخت یک نیروی کار با تنوع بیشتر است تا تنوع افرادی که ما به آن ها خدمت می کنیم بیشتر نشان داده شود”، حتی اگر نتایج اوراقِ آمار هنوز تا بدین جا، این حرف آن ها را اثبات نکرده باشد.

این اعداد به نظر نمی رسد که پیشرفت به خصوصی را نمایش دهند، خب واقعا هم همین گونه است. گوگل این نتایج را "زود هنگام" نام گذاری کرده و به زحماتی که در قبال آن ها کشیده اشاره داشته است، مثل صرف میلیون ها دلار برای افزایش افراد فنی، تغییر فرهنگ سازمانی و جذب منابع و افراد متنوع.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر