;
coinex

کروم محتوای آزار دهنده فلش را به صورت پیش فرض متوقف می کند

کروم تصمیم گرفت که محتوا و تبلیغات آزار دهنده فلش را به صورت پیش فرض متوقف کند و این امر باعث خواهد شد تا باتری شما کمتر مصرف گردد.

کروم تصمیم گرفت که تبلیغات و محتوای آزار دهنده فلش را به صورت پیش فرض متوقف کند و این امر باعث خواهد شد تا باتری شما کمتر مصرف گردد.

وقتی که شما یک صفحه وب را که حاوی فلش های سنگین باشد را باز می کنید، لپ تاپ شما شروع به پردازش سنگین کرده و باتری شما به سرعت مصرف می شود. اما گوگل می خواهد با نسخه بعدی کروم به این تجربه خاتمه دهد.

آخرین ویژگی کروم نسخه بتا دارای یک دکمه انتخابی جدید است که به کاربران اجازه می دهد که کدام محتوای فلش به صورت خودکار نمایش داده شود و کدام یک نمایش داده نشود. این شرکت غولِ موتور جستجو گفت که برای ساخت این ویژگی با شرکت ادوبی همکاری داشته اند تا مطمئن شوند که تنها محتوایی که به هسته اصلی این صفحه وب مربوط نیستند بلاک شوند. و در مواردی که به طور اتفاقی شما علاقه مند به مشاهده آن مطالبی که فیلتر شده است بودید، به سادگی و با کلیک روی آن می توانید آن را مشاهده نمایید.

به جز این عامل آزار دهنده بودن، این ویژگی می تواند باعث پیشرفت عمر باتری در موبایل ها، نیز گردد. البته شاید بتوان گفت که این ویژگی آنقدری که در حال حاضر می تواند مفید باشد، شاید چند سال پیش این گونه نبود.

به جرات می توان گفت که این ویژگی خوب بسیار مفید می تواند باشد. همان طوری که در بالا نیز اشاره کردیم این ویژگی در آخرین نسخه کروم بتا در دسترس بوده و تا چند ماه آینده به نسخه پایدار کامپیوترهای خانگی می رسد.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر