;
coinex

آخرین اخبار کنفرانس iBridge برلین ، روز دوم

” اخبار کنفرانس iBridge برلین ، روز دوم ” را می توانید در اینجا شاهد باشید، این اخبار را از توییت های کنفرانس iBridge و همچنین پخش زنده این رویداد از سایت کنفرانس iBridges.org تهیه و تدارک می بینیم:

روز دوم کنفرانس iBridge برلین تا لحظاتی دیگر آغاز خواهد شد..

سخنرانی دکتر مشایخی دقایقی پیش شروع شد. مشایخی درباره چالش های اقتصادی صحبت می کنند. “یکی از چالش های موجود در بازار ایران دخالت دولت در بازار است.” “چالش دیگر ارتباط ضعیف ما با بازار جهانی است.” مشایخی بعد از بیان چالش ها به این موضوع اشاره داشت که این مشکلات می تواند چه موقعیت هایی برای استارتاپ های تکنولوژی می تواند به وجود آورد، چه در زمینه بانکداری، آموزش، حمل و نقل و … .

سخنرانی دکتر مشایخی دقایقی پیش شروع شد. دکتر مشایخی درباره چالش های اقتصادی صحبت می کنند. "یکی از چالش های موجود در بازار ایران دخالت دولت در بازار است." "چالش دیگر ارتباط ضعیف ما با بازار جهانی است."

.

ساعت 10 : میز گرد با حضور افراد برجسته ای همچون دکتر یحیی تابش، نازنین دانشور، حامد قاندپور، ناصر غانم زاده، رسول اسکویی و روزبه پیروز آغاز شد.

میز گرد با حضور افراد برجسته ای همچون دکتر یحیی تابش، نازنین دانشور، حامد قاندپور، ناصر قانم زاده، رسول اسکویی و روزبه پیروز آغاز شد.

رسول اسکویی و یحیی تابش باهم ارائه می دهند. تابش: “جنبش استارتاپی در ایران شروع شده است”

اسکویی به نیازهامون برای استارتاپ ها، اشاره می کنه و در اسلایدش به این موارد اشاره می کنه، استارتاپ های مقیاس پذیر، در درجه اول نگاه کردن به نیازهای جامعه و محلی خودمون، وجود منتور (mentorship) و سرمایه گذاری. اسکویی: “نمیشه سیلیکون ولی رو کپی کرد و نمی خوایم این کار رو هم نمی خوایم بکنیم”

رسول اسکویی و یحیی تابش باهم ارائه می دهند. تابش: "جنبش استارتاپی در ایران شروع شده است"  اسکویی به نیازهامون برای استارتاپ ها، اشاره می کنه و در اسلایدش به این موارد اشاره می کنه، استارتاپ های مقیاس پذیر، در درجه اول نگاه کردن به نیازهای جامعه و محلی خودمون، وجود منتور (mentorship) و سرمایه گذاری. اسکویی: "نمیشه سیلیکون ولی رو کپی کرد و نمی خوایم این کار رو هم نمی خوایم بکنیم"

اسلایدی از مطالعه موردی یک استارتاپ در قزوین - ارائه اسکویی و تابش

.

حامد قاندپور: “ایرانی دوست دارن که روی لبه علم باشن” “چیزی که تو دنیا امروز عرضه می شه رو می تونین فردا در ایران دنبالش باشین.” “این پتانسیل خیلی عالیه”

روزبه پیروز فکر می کنه که مقیاسی که در ذهن افراد هست خیلی محدود تره. پیروز بر این باوره که باید صندوق های سرمایه گذاری راه بندازیم.

روزبه پیروز فکر می کنه که مقیاسی که در ذهن افراد هست خیلی محدود تره. پیروز بر این باوره که باید صندوق های سرمایه گذاری راه بندازیم.

نازنین دانشور به مشکلاتی که باهاش مواجهیم اشاره داشت و به سرمایه، منابع انسانی و مدیریت اشاره داشت. تاکید هم داشت که ترتیب براش ذکر نکنه و فقط می گه که این مشکلات وجود دارن.

نازنین دانشور به مشکلاتی که باهاش مواجهیم اشاره داشت و به سرمایه، منابع انسانی و مدیریت اشاره داشت. تاکید هم داشت که ترتیب براش ذکر نکنه و فقط می گه که این مشکلات وجود دارن.

ناصر غانم زاده: "بزرگترین مشکل سرمایه گذاری در مراحل اولیه شکل گیری استارتاپ (early stage) هستش." "الان بهترین زمان برای سرمایه گذاری در ایرانه" "یک چالش هم کمبود افراد متخصص است."

ناصر غانم زاده: “بزرگترین مشکل سرمایه گذاری در مراحل اولیه شکل گیری استارتاپ (early stage) هستش.” “الان بهترین زمان برای سرمایه گذاری در ایرانه” “یک چالش هم کمبود افراد متخصص است.”

.

کنفرانس وارد تایم استراحت شد و اعلام کردند که ساعت 2.5 (ساعت 5 بعد از ظهر به وقت ایران) دوباره شروع خواهد شد.

.

استارتاپ های ایرانی در حاشیه بریج خود را به شرکت کنندگان معرفی می کنند.

(به نقل از توییت ITIRAN) استارتاپ های ایرانی در حاشیه بریج خود را به شرکت کنندگان معرفی می کنند.

.

اربابیان بنیانگذار شیپور از شکل گیری این استارتاپ می گوید. اربابیان: "بیش از ۴٠٠ هزار آگهی در سایت شیپور وجود دارد"

(به نقل از توییت ITIRAN) اربابیان بنیانگذار شیپور از شکل گیری این استارتاپ می گوید. اربابیان: “بیش از ۴٠٠ هزار آگهی در سایت شیپور وجود دارد”

.

در حال حاضر در کنفرانس یک کلیپ از فعالیت های صورت گرفته برای این کنفرانس نمایش داده می شه.

ساعت 14:30 : در حال حاضر در کنفرانس یک کلیپ از فعالیت های صورت گرفته برای این کنفرانس نمایش داده می شه.

ibridge-conference-latest-news-day-2-12

ساعت 14:50 : روحا ریحانی با استقبال حضار به روی سن رفت. یه شوخی هم با فیلم بردار کرد. ریحانی: “ارزشی بالاتر از پول وجود داره و اون رسیدن به هدفه” “iBridge برنامه ریزی شده تا یک جامعه مشارکتی باشه و به فرد به خصوصی تعلق نداره”

.

تا دقایقی دیگر یک میز گرد شروع می شود و درباره innovation economy صحبت خواهند کرد. این میز گرد رو نوین ال تحری، بریِن غفوری فر، گیسو حریری و سهراب وثوقی برگزار می کنن.

تا دقایقی دیگر یک میز گرد شروع می شود و درباره innovation economy صحبت خواهند کرد. این میز گرد رو نوین ال تحری، بریِن غفوری فر، گیسو حریری و سهراب وثوقی برگزار می کنن.

سهراب وثوقی: “چیزی که من بهش خیلی علاقه مندم که انجام بدم خلق کردن و وظایف و کارهای پر ریسکه” “موانع قدرت، صبر و درد هستند”

غفوری فر: “چیزی که مهمه ایجاد یک تکنولوژی است و می تونه یک دلیلی رو حفظ کنه و روش تاثیر بذاره”

حریری: “ما با مسئولیت در رابطه با محیط، یک محیطی رو خلق کردیم که می تونه روی زندگی مردم تاثیر بذاره”

ال تحری: “کارآفرینان هرگز متوقف نمی شوند”

.

ساعت 20:30 : رضا پاکروان به روی سن رفت.

رضا پهلوان به روی سن رفت.

پاکروان: “من به جای اینکه بزرگ فکر کنم، کوچک فکر می کردم و اهداف روزانه برای خودم تعیین می کردم و به خواستم رسیدم.”

.

یحیی تابش و ندا امیدی روی سن

یحیی تابش و ندا امیدی روی سن

دکتر یحیی تابش به فارسی گفتن: “دست در دست هم دهیم به مهر میهن خویش کنیم آباد” . همه حضار با تشویق خودشون، از دکتر بابت این جملش تشکر کردن.

.

مراسم اهدای جوایز به استارتاپ های برگزیده

مراسم اهدای جوایز به استارتاپ های برگزیده

جایزه مخصوص به استارتاپ های برگزیده یک سفر به سیلیکون ولی بود که با استقبال همه مواجه شد.

سمت چپ: 7 استارتاپ برگزیده که به سیلیکون ولی خواهند رفت.

سمت چپ: 7 استارتاپ برگزیده که به سیلیکون ولی خواهند رفت.

.

عکس های پایانی و دسته جمعی

عکس های پایانی و دسته جمعی

عکس های پایانی و دسته جمعی

.


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر