;
coinex

یاهو به ایمیل، نقشه ها و ویژگی های Pipes تیشه می زند

یاهو دومین گزارش پیشرفت سه ماهه خود را برای سال 2015 منتشر کرده ، و مضمون آن بسیار روشن است: از بین بردن امکانات و محصولات کهنه 15 ژوئن شروع می شود، یاهو مِیل (Yahoo Mail) دیگر نمی خواهد قادر به همگام سازی با برنامه ایمیل سهام اپل در iOS 4 و قدیمی تر باشد، بنابراین اگر شما هنوز هم به اپل قدیمی و آیپد لمسی تعلق خاطر دارید باید جایگزینی برای آن پیدا کنید.

یاهو دومین گزارش پیشرفت سه ماهه خود را برای سال 2015 منتشر کرده، و مضمون آن بسیار روشن است: از بین بردن امکانات و محصولات کهنه. از 15 ژوئن، یاهو مِیل (Yahoo Mail) دیگر نمی خواهد قادر به همگام سازی با برنامه ایمیل سهام اپل در iOS 4 و قدیمی تر باشد، بنابراین اگر شما هنوز هم به اپل قدیمی و آیپد لمسی تعلق خاطر دارید باید جایگزینی برای آن پیدا کنید. در همین زمان، مکینتاش هایی که در حال اجرای OS X 10.7 لایِن (Lion) و نسخه های قبل تر از آن هستند، دیگر قادر به همگام سازی با تماس یاهو نخواهند بود. یاهو نیز به فعالیت وب سایت maps.yahoo.com خاتمه می دهد، هر چند تا زمانی که هنوز فلیکر، جستجو و چندین مورد دیگر به آن نیاز دارتد، به طور کامل نمی خواهد محصول نقشه (Maps) خود را از بین ببرد.

علاوه بر این، این شرکت سایت های صفحات خانگی خاص بازار از جمله موسیقی یاهو در فرانسه و کانادا و سرگرمی یاهو در سنگاپور را در چند ماه آینده از بین می برد. در نهایت، ماریسا مایر و همکارانش تصمیم گرفته اند خط لوله های یاهو (Yahoo Pipes) را از بین ببرند، که به مردم یک راه آسان برای ساخت برنامه های تحت وب و تغذیه وب کل می دهد. بدیهی است که دیگر به اندازه زمانی که محبوب بود، محبوبیت ندارد. می توانید به روز رسانی کامل آگهی را در Tumblr، که به خوبی از این قتل عام یاهو جان سالم به در برده است، بخوانید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر