;
coinex

26ام ژوئن اپل واچ در کشورهای بیشتری عرضه خواهد شد

اپل اعلام کرده است که در حال راه اندازی اپل واچ خود در هفت کشور دیگر جهان، در 26 ژوئن است. این شرکت اعلام کرده است که آنها ساعت هوشمند خود را در 26 ژوئن در ایتالیا، اسپانیا، مکزیک، کره جنوبی، سنگاپور، سوئیس و تایوان عرضه خواهند کرد.

اپل واچ در کشورهای بیشتری عرضه خواهد شد؛ اپل اعلام کرده است که در حال راه اندازی اپل واچ خود در هفت کشور دیگر جهان، در 26 ژوئن است. این شرکت اعلام کرده است که آنها ساعت هوشمند خود را در 26 ژوئن در ایتالیا، اسپانیا، مکزیک، کره جنوبی، سنگاپور، سوئیس و تایوان عرضه خواهند کرد.

معاون ارشد رئیس عملیات اپل، جف ویلیامز گفت: “پاسخ به اپل واچ از انتظارات ما در هر زمینه ای پیشی گرفته است، و ما هیجان زده برای آن مشتریان بیشتری از سراسر جهان آورده ایم”. “همچنین پیشرفت های بزرگی با جمع شدن سفارشات اپل واچ به دست آوردیم، و از مشتریان خود برای صبرشان سپاسگذاریم. همه سفارشات در طول ماه می جا گرفته اند، تنها به استثنای اپل واچ 42 میلی متر Space Black فولاد ضد زنگ با Space Black دستبند لینک که طی دو هفته برای مشتریان عرضه خواهد شد. هم زمان، ما همچنین فروش برخی از مدل هایمان در فروشگاه های خرده فروشی اپل را آغاز خواهیم کرد.”

این شرکت همچنین اعلام کرد که اپل واچ به زودی فروشگاه های خرده فروشی را در اواخر این ماه حرکت می دهد، اگر چه فقط بعضی از مدل های اپل واچ در فروشگاه اپل موجود خواهد بود.

ما انتظار داریم جزئیات بیشتری از اپل واچ در WWDC 2015 در هفته آینده بشنویم و امیدواریم اپل به زودی اعلام کند چند واحد از دستگاه ها فروخته شده اند.

.

منبع: geeky-gadgets


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر