;
coinex

نقد و بررسی هواوی تاک بند B2

معرفی

بدون انتظاری برای چرخه ی کامل تازه کردن محصول یک ساله، هوآوی عجولانه نسل دوم هدست بلوتوث/ردیاب تناسب اندام خود را تحت عنوان هواوی تاک بند B2 در کنفرانس مطبوعاتی خود در کنگره جهانی موبایل سال 2015 اعلان کرد. این مدل، تغییر زیادی از جهت زیبایی نسبت به مدل سابق خود داشته است، به طور طبیعی اهدف نسخه امسال می تواند یک پیشرفت عظیم باشد، در حالی که بیشتر مزایا و جذابیتش را نشان داده است. طراحی آن به کنار، این دست بند لازم است که در هر دو جنبه به خوبی کار کند، هم از جنبه هدست بلوتوث و هم از جنبه ردیاب تناسب اندام. مدل سال گذشته عملکرد کاملا قوی در هر دو جنبه را نشان نمی داد.

بدون انتظاری برای چرخه ی کامل تازه کردن محصول یک ساله، هوآوی عجولانه نسل دوم هدست بلوتوث/ ردیاب تناسب اندام خود را تحت عنوان هواوی تاک بند B2 در کنفرانس مطبوعاتی خود در کنگره جهانی موبایل سال 2015 اعلان کرد.

محتویات بسته:

• هواوی تاک بند B2

• کابل microUSB

• داشتن یک سری هدفون اضافه (سری ای که داخل گوش قرار می گیرد)

• بند یدکی مچ دست

• راهنمای کاربر

• اطلاعات ایمنی

طراحی

تغییر اصلی، طراحی هواوی تاک بند B2 به لطف توجه به مزایای خود و شیک به نظر رسیدنش است.

چه تغییر اصلی؟! بر خلاف ارائه سال گذشته، که طرفدار سبک ورزشی بود، ویژگی های هواوی تاک بند B2 جدید مفیدتر طراحی شده است. به طور طبیعی، تغییر 180 درجه کرده که یک سورپرایز است، ما فکر می کردیم که می خواهند با این یکی نیز، سبک ورزشی را دنبال کنند. اغلب، به صورت تصادفی مردم با نگاه به هواوی تاک بند B2، مجذوب می شوند که این امر نشان می دهد بدون شک طراحی آن شیک و بر طبق مد روز می باشد.

این مدل، تغییر زیادی از جهت زیبایی نسبت به مدل سابق خود داشته است، به طور طبیعی اهدف نسخه امسال می تواند یک پیشرفت عظیم باشد، در حالی که بیشتر مزایا و جذابیتش را نشان داده است.

صادقانه بگویم، به نظر می رسد بیشتر شبیه به یک قطعه جواهر است تا یک دست بند تناسب اندام – نسخه طلایی هواوی تاک بند B2 بسیار شیک می باشد. در تکمیل دیدگاه، مزایای بند چرمی قابل تنظیم، که اجازه می دهد تا بصورتی پایدار و محکم زمانی که آن را پوشیده ایم بر روی مچ دست مان بماند. مطمئنا، به نظر می رسد از برخی دیگر از ردیاب های تناسب اندام پوشیدنی قابل مقایسه، بسیار ضخیم تر بوده اما قطعا پیچیدگی بالاتری در این یکی وجود دارد. خوب، اگر دید زرق و برق دار نسخه طلایی مورد علاقه شما نیست، رنگ مشکی و سفید آن نیز برای سلایق معمولی وجود دارد.

با توجه به این که این یک هدست بلوتوث بوده، هنوز هم با آن نگرش شیک هنگامی که آن را پوشیده اید مورد توجه می باشد. اولین و مهمترین چیز این است که، یک سریِ کوچک در داخل گوش ما برای پایدار و محکم شدن آن قرار دارد و حتی در حال راه رفتن قادر به اتصال است، این هدست چیزی نیست که فقط برای فعالیت های دقیق توصیه شود، حتی موقع دوچرخه سواری نیز می توان از آن استفاده کرد، چون قبلا همیشه ترس افتادن آن وجود داشته است.

طراحی آن به کنار، این دست بند لازم است که در هر دو جنبه به خوبی کار کند، هم از جنبه هدست بلوتوث و هم از جنبه ردیاب تناسب اندام. مدل سال گذشته عملکرد کاملا قوی در هر دو جنبه را نشان نمی داد.

و در نهایت، حتی با مزایای زیبایی شناسی آن ، هواوی تاک بند B2 امتیاز IP57 را برای ارائه مقاومت در برابر گرد و غبار و آب دارد. با توجه به ویژگی دوم، در برابر غوطه ور شدن تا عمق 1 متری آب، محافظت می شود.

نمایش

درست مانند طراحی قوی آن، هواوی صفحه نمایش OLED قابل انعطاف از هواوی تاک بند B1 را کنده است و به جای آن هواوی تاک بند B2 را مجهز به صفحه نمایش PMOLED کوچکتر به اندازه 0.73 اینچ 88 * 128 کرده است. آنچه واقعا در مورد صفحه نمایش در اینجا قابل توجه است این می باشد که چگونه این هواوی تاک بند B2 تنها یک دکمه دارد. با فشار دادن این دکمه صفحه نمایش روشن می شود که در بسیاری از شرایط قابل مشاهده می باشد، به استثنای نور مستقیم خورشید که در آن مورد بیش از حد در روشنایی ضعیف است. البته باید گفت که هواوی تاک بند B2 لمسی نیز هست، در حالی که قبلا این ویژگی را نداشت – بنابراین ما قادریم در میان صفحه نمایش های مختلف حرکت کنیم.

تغییر اصلی، طراحی هواوی تاک بند B2 به لطف توجه به مزایای خود و شیک به نظر رسیدنش است. چه تغییر اصلی؟! بر خلاف ارائه سال گذشته، که طرفدار سبک ورزشی بود، ویژگی های هواوی تاک بند B2 جدید مفیدتر طراحی شده است.

به طور خاص، می توانیم دستمان را برای اسکرول صفحه نمایش اصلی بالا/پایین بکشیم که زمان و تاریخ ، اقدامات انجام شده، کالری های سوزانده، کل خواب، و حالت تمرین را نمایش می دهد. در اکثر موارد، پاسخگوی تمام تعاملات ماست. در کنار این موضوع که در زیر نور خورشید صفحه نمایش آن به سختی قابل مشاهده می باشد اما صفحه نمایش لمسی PMOLED طراحی زیبایی در هواوی تاک بند B2 دارد.

گالری هواوی تاک بند B2

.

می توانید ادامه این مطلب را در این قسمت “نقد و بررسی هواوی تاک بند B2 (ادامه)” مطالعه بفرمایید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    با سلام دوستان من این تالک بند رو دارم با گوشی هواویم مچ میشه تماس و هد ست ش رو استفاده میکنم ولی متاسفانه هنوز نتونستم ساعتش و بقیه کارایی هایش را تنظیم کنم ایا کسی میتونه راهنماییم کنه ممنون میشم . 09193782269 این شماره تماس من هستش. محمدی

    پاسخ

    این بند طراحی واقعا تک و زیبایی داره که شاید بزرگترین وجه تمایزش با محصولات مشابه باشه. بسیاری از قابلیتهای این محصول در مطلب فوق ذکر نشده که امیدوارم در بررسی های بعدی مورد توجه قرار بگیره. البته من به عنوان یک مصرف کننده حرفه ای، نقاط ضعف زیادی هم دیدم که بعضی از آنها رو اینجا می نویسم:1- حساسیت صفحه لمسی پایینه و در بعضی موارد نیاز به لمس مکرر داره.2- همونطور که در مطلب ذکر شده، در روشنایی روز در محیط بیرون به خصوص اگر عینک آفتابی به چشم داشته باشین کاملا بلا استفادس.3- صدا در برخی موارد به خصوص در محیطهایی که تعداد زیادی مودم وایرلس وجود داره با نویز شدید همراه میشه ولی در فضای باز همیشه عالیه.4- ارتباط بلوتوث بعضی وقتها بطور مکرر قطع و وصل میشه جوری که ممکنه بر اثر ویبره مکرر اعلام قطع ارتباط از خواب بیدارتون کنه.در مجموع توصیه می کنم که اگر با این بند مواجه شدین در خریدش تردید نکنین.

    پاسخ

    بسیارعالی, من این تاک بندو دارم ,غیر از اینکه کلاس داره فوق راحت جهت استفادست

    پاسخ

    از کجا خریدین بگین منم بگیرم.مردیم از انتظار,هیچ جا ندارنش

    پاسخ

    من دارمش ۲ تا . یکیشو میخوام بفروشم .شماره تملس 09355963117

    پاسخ