coinex
راهنمای خرید تکراتو

5 عدد از بهترین برنامه های پی دی اف خوان و ادیتور رایگان برای تمامی پلتفرم های موبایل

فرمت سند قابل حمل (PDF) که 22 سال پیش توسط ادوبی اختراع شده است، در حال حاضر یکی از شایع ترین انواع فایل های سند در حال استفاده است. یک کتابچه راهنمای کاربر گوشی های هوشمند، یک بروشور از کافی شاپ های محلی شما، و یا یک مجله اینترنتی مورد علاقه شما، این فایل ها پسوند پی دی اف در پایان نام خود دارد. به هر دلیلی، در حال حاضر اکثر تلفن های هوشمند در دست کاربران نمی توانند فایل هایی با پسوند PDF را بدون برنامه مناسب شخص ثالث رسیدگی کنند. خوشبختانه برای همه، تعداد زیادی از آن ها وجود دارد، و برخی از آنها بسیار خوب می باشند.

فرمت سند قابل حمل (PDF) که 22 سال پیش توسط ادوبی اختراع شده است، در حال حاضر یکی از شایع ترین انواع فایل های سند در حال استفاده است. یک کتابچه راهنمای کاربر گوشی های هوشمند، یک بروشور از کافی شاپ های محلی شما، و یا یک مجله اینترنتی مورد علاقه شما، این فایل ها پسوند پی دی اف در پایان نام خود دارد. به هر دلیلی، در حال حاضر اکثر تلفن های هوشمند در دست کاربران نمی توانند فایل هایی با پسوند PDF را بدون برنامه مناسب شخص ثالث رسیدگی کنند. خوشبختانه برای همه، تعداد زیادی از آن ها وجود دارد، و برخی از آنها بسیار خوب می باشند.

بنابراین، شما فقط می خواهید که قادر به خواندن فایل های PDF بر روی دستگاه تلفن اندروید، آیفون، آیپد، و یا ویندوز فون خود باشید، و یا باز هم عمیق تر شوید و ویرایش هایی انجام دهید، یک ابزار برای این کار وجود دارد. ما از طریق یک ده ها عدد از این کاندیدها، لیست کوتاه 10 تایی از آنها تهیه کردیم. برخی از جنبه تخصص سقوط کرده اند، به این معنی که آنها فقط خودشان را به فایل های PDF وابسته کرده اند، در حالی که مابقی خوب بوده و دیگر پسوندهای فایل های مشابه را نیز پشتیبانی می کنند و در ادامه نیز 5 عدد از بهترین برنامه های پی دی اف خوان و ادیتور رایگان برای تمامی پلتفرم های موبایل را مشاهده خواهید کرد.

1. نرم افزار  Adobe Acrobat Reader

نرم افزار  Adobe Acrobat Reader اگر فرمت فایل هایی که شما می خواهید استفاده کنید .pdf می باشد، شما نیز ممکن است این کار را با برنامه ادوبی آکروبات ریدر انجام دهید - گذشته از همه اینها، خود شرکت ادوبی فایل های PDF را ایجاد کرده است. پس باید یک یا دو چیز در مورد استفاده از آنها بدانیم. در واقع، نرم افزار Adobe Reader ، هنگامی که صحبت از فایلهای PDF به میان می آید، مطمئن ترین گزینه است. کاملا هم برای کسانی که بیش از امر خواندن از این اسناد استفاده می کنند مفید می باشد، به عنوان مثال اجازه می دهد متن را هایلایت و نشانه گذاری نمایید و به طور کلی شما را قادر به در دست گرفتن مدیریت ویرایش فایل هایتان می سازد.
اگر فرمت فایل هایی که شما می خواهید استفاده کنید .pdf می باشد، شما نیز ممکن است این کار را با برنامه ادوبی آکروبات ریدر انجام دهید – گذشته از همه اینها، خود شرکت ادوبی فایل های PDF را ایجاد کرده است. پس باید یک یا دو چیز در مورد استفاده از آنها بدانیم.

در واقع، نرم افزار Adobe Reader ، هنگامی که صحبت از فایلهای PDF به میان می آید، مطمئن ترین گزینه است. کاملا هم برای کسانی که بیش از امر خواندن از این اسناد استفاده می کنند مفید می باشد، به عنوان مثال اجازه می دهد متن را هایلایت و نشانه گذاری نمایید و به طور کلی شما را قادر به در دست گرفتن مدیریت ویرایش فایل هایتان می سازد.

2. google pdf viewer

google pdf viewer اگر شما از اندروید استفاده می کنید یکی دیگر از موارد مطمئن برنامه رسمی google pdf viewer می باشد. در اینجا برنامه تنها اسکلت اصلی بوده بنابراین شما بیشتر محدود به خواندن و پیدا کردن اطلاعات در داخل PDF هستید و نه ویرایش آن.
اگر شما از اندروید استفاده می کنید یکی دیگر از موارد مطمئن برنامه رسمی google pdf viewer می باشد. در اینجا برنامه تنها اسکلت اصلی بوده بنابراین شما بیشتر محدود به خواندن و پیدا کردن اطلاعات در داخل PDF هستید و نه ویرایش آن.

3. PDF Max 4

PDF Max 4 درPDF Max 4  خواندن و برخورد معقول با فایل های پی دی اف تنها بخش کوچکی از آنچه در آن می توانید انجام دهید می باشد. مجموعه قابلیت ها شامل اعمال وسیعی از ویرایش ها، حاشیه نویسی و ویژگی هایی این چنینی که کمتر برنامه ای در بازار داغ این نوع برنامه ها این ویژگی ها را یک جا عرضه می کند.
در PDF Max 4  خواندن و برخورد معقول با فایل های پی دی اف تنها بخش کوچکی از آنچه در آن می توانید انجام دهید می باشد. مجموعه قابلیت ها شامل اعمال وسیعی از ویرایش ها، حاشیه نویسی و ویژگی هایی این چنینی که کمتر برنامه ای در بازار داغ این نوع برنامه ها این ویژگی ها را یک جا عرضه می کند.

4. Office WPS + PDF

office WPS + PDF اگر فایل های پی دی اف تنها بخشی از گردش کار معمول شما رانشان دهند، یک نوع برنامه مجموعه آفیس، مانندoffice WPS + PDF  احتمالا یکی ازبهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. اکثریت از استفاده از این نرم افزار بسیار خرسند هستند – امتیاز 4.4 از 5 یک تصادف نیست! ما از این برنامه برای مدتی طولانی استفاده کرده ایم، و هرگز به مسائل و مشکلات اجرایی بر نخورده ایم، بنابراین می توانیم اعتبار آن را تضمین نماییم.
اگر فایل های پی دی اف تنها بخشی از گردش کار معمول شما رانشان دهند، یک نوع برنامه مجموعه آفیس، مانند Office WPS + PDF احتمالا یکی ازبهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. اکثریت از استفاده از این نرم افزار بسیار خرسند هستند – امتیاز 4.4 از 5 یک تصادف نیست! ما از این برنامه برای مدتی طولانی استفاده کرده ایم، و هرگز به مسائل و مشکلات اجرایی بر نخورده ایم، بنابراین می توانیم اعتبار آن را تضمین نماییم.

5. Foxit MobilePDF

Foxit MobilePDF و اما آخرین گزینهFoxit  است - شرکتی در پشت PDF خوان شخص ثالث محبوب برای ویندوز - و برنامه MobilePDF آن نیز مستحق توجه می باشد. نه تنها Foxit MobilePDF به طرز خارق العاده ای برای سرعت بهینه سازی شده است، بلکه طیف گسترده ای از ویژگی ها را در تمامی انواع مختلف دسته بندی ها نیز ارائه می دهد - خواندن، یادداشت نویسی، صرفه جویی و به اشتراک گذاری، و حتی محافظت از فایل. با این مجموعه از ویژگی ها و همچنین یک رابط دل نشین و مدرن، برنامه های Foxit از جمله موارد مورد علاقه همه زمان های ماست.
و اما آخرین گزینه Foxit  است – شرکتی در پشت PDF خوان شخص ثالث محبوب برای ویندوز – و برنامه MobilePDF آن نیز مستحق توجه می باشد.

نه تنها Foxit MobilePDF به طرز خارق العاده ای برای سرعت بهینه سازی شده است، بلکه طیف گسترده ای از ویژگی ها را در تمامی انواع مختلف دسته بندی ها نیز ارائه می دهد – خواندن، یادداشت نویسی، صرفه جویی و به اشتراک گذاری، و حتی محافظت از فایل. با این مجموعه از ویژگی ها و همچنین یک رابط دل نشین و مدرن، برنامه های Foxit از جمله موارد مورد علاقه همه زمان های ماست.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، Techera

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خدا خدا لینک دانلود نشد

    پاسخ