;
coinex

پس از حدس زدن سن شما، اکنون مایکروسافت می گوید؛ آیا شما دو قلو هستید ؟

پس از تلاش برای حدس سن شما، مایکروسافت اکنون در تلاش برای دیدن اینکه آیا شما دو قلو هستید یا نه با یک وب سایت جدید به نام Twins or Not می باشد.

پس از تلاش برای حدس سن شما، مایکروسافت اکنون در تلاش برای دیدن اینکه آیا شما دو قلو هستید یا نه با یک وب سایت جدید به نام Twins or Not می باشد.

در کنفرانس بیلد 2015 که اخیرا برگزار شد، مایکروسافت از یک وب سایت کوچک تجربی پرده برداری کرد که برخی از قابلیت های آژور (Azure) را در کنار الگوریتم های تشخیص چهره به نام پروژه آکسفورد به کار می بندد. وب سایت و به طبعِ آن اپلکیشن موبایل، میلیونها بازدید دریافت کرده اند.

در حال حاضر مایکروسافت آن قابلیت های مشابه را برای دیدن اینکه دو نفر دو قلوهای همسان هستند یا نه به کار می بندد. کاربران می توانند دو عکس را آپلود کنند، سپس برنامه، چهره را شناسایی و مقایسه خواهد کرد تا ببیند که آیا آنها تطابق دارند یا خیر. تا کنون، به نظر می رسد این برنامه حتی دقیق تر از آزمایش تشخیص سن است. شما می توانید آن را در اینجا تست کنید.

البته، هدف مایکروسافت فقط این نیست که نشان دهد چقد الگوریتمتش کاراست، بلکه می خواهد این موضوع را برجسته کند که چقدر در پیاده سازی پروژه ها راحت عمل می کند. توسعه دهنده وب سایت، مت ولوسو کل پروژه را فقط در 4 ساعت خلق کرد.

اگر مایکروسافت یادگیری ماشین (machine learning) را نیز به خدمت گیرد، الگوریتم های آن باید بهتر از این هم باشد، بنابراین امیدواریم در آینده این تکنولوژی را دقیق تر و یکپارچه تر ببینیم.

شما هم قل دارید؟ نظر خود را درباره صحت این برنامه در قسمت نظرات ثبت کنید.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر