;
coinex

مدیر ارشد اجرایی سونی میوزیک تایید کرد که اپل میوزیک فردا می آید

ما متوجه شدیم برای مدتی است که اپل در حال برنامه ریزی روی یک سرویس جدید پخش موسیقی است، اما به نظر می رسد که این سرویس در شُرُف رسمی شدن می باشد: بر طبق گفته سایت VentureBeat، مدیر ارشد اجرایی سونی میوزیک، داگ موریس، در یک کنفرانس در فرانسه به شرکت کنندگان گفت "فردا این اتفاق می افتد".

ما متوجه شدیم برای مدتی است که اپل در حال برنامه ریزی روی یک سرویس جدید پخش موسیقی است، اما به نظر می رسد که این سرویس در شُرُف رسمی شدن می باشد: بر طبق گفته سایت VentureBeat، مدیر ارشد اجرایی سونی میوزیک، داگ موریس، در یک کنفرانس در فرانسه به شرکت کنندگان گفت “فردا این اتفاق می افتد”.

فردا روز شروع دوره کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل ( WWDC ) است و برنامه جدید اپل میوزیک بخش قابل توجهی از سخنرانی اصلی رئیس اپل، تیم کوک، را تشکیل می دهد. ما انتظار می کشیم که بر روی سرویس بیتز میوزیکِ اپل (Beats Music) که سال گذشته پیاده شده است، ساخته شود.

متاسفانه موریس، خیلی زیاد وارد جزئیاتی که اپل میوزیک شامل چه چیزهایی خواهد بود، نشد. بنابراین ما هنوز برای تایید در قیمت ها و فرمت ها منتظر هستیم که ببینیم آیا یک ردیف آزاد وجود نخواهد داشت. (احتمالا نه)

بالاترین حد از جزر و مد

موریس برای بحث در مورد دلایل اینکه چرا سونی به هرجهت ملحق شده است، خوشحال بود. “با این کار اپل چه چیزی به دست می آورد؟ خوب، آن ها 178 میلیارد دلار در بانک و 800 میلیون کارت اعتباری در آیتونز دارند.”

موریس اضافه کرد، “حدس من این است که اپل این را دیوانه وار ارتقا خواهد داد و من فکر می کنم اثر شگرفی در کسب و کارهای استریمی خواهد داشت.” “یک جزر و مد رو به بالا همه قایق ها را بالا خواهد برد. این آغاز یک لحظه شگفت انگیز برای صنعت ماست.”

ما سعی می کنیم برای شما از کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل ( WWDC 2015 ) تمامی اخبار را پوشش دهیم که امروز (8 ژوئن، 18 خرداد) شروع می شود. سخنرانی اصلی در ساعت 10 صبح در سواحل غربی آمریکا آغاز می شود که در 6 بعد از ظهر در انگلستان، ساعت 21:30 (9:30 شب) به وقت ایران می باشد.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر