;
coinex

iOS 8 در 83 درصد از دستگاه های اپل اجرا می شود، با میزان پذیرش اندروید 5 لالی پاپ مقایسه می شود

آقای Federigh برای قرار دادن iOS در چشم انداز، آن را با بزرگترین رقیبش، اندروید گوگل، آخرین نسخه عمده آن، اندروید 5.0 لالی پاپ و همه تکرارهای جدیدتر آن که می توان آن را "صرفا" در 12٪ از تمام دستگاه های اندروید یافت مقایسه کرد.

iOS 8 در 83 درصد از دستگاه های اپل اجرا می شود.

اولین روز از WWDC اپل برگزار شد و نطق اصلی روز اول نیز به پایان رسید. طبق معمول، اپل نیم نگاهی به نسخه بعدی OS X، iOS و watchOS داشت.

البته، قبل از اینکه نسخه های جدید این سیستم عامل بر روی صحنه پرده برداری شود، به روز رسانی معمولی در مورد وضعیت فعلی این سیستم عامل نشان داده شد. Craig Federighi، نایب رئیس ارشد مهندسی نرم افزار اپل، از iOS 8 یعنی نسخه فعلی پرده برداری کرد، همراه با تمام نسخه های آن، که می توان آن را در 83٪ از تمام دستگاه های اپل یافت.

آقای Federigh برای قرار دادن iOS در چشم انداز، آن را با بزرگترین رقیبش، اندروید گوگل، آخرین نسخه عمده آن، اندروید 5.0 لالی پاپ و همه تکرارهای جدیدتر آن که می توان آن را “صرفا” در 12٪ از تمام دستگاه های اندروید یافت مقایسه کرد.

به عنوان یک یادآوری، در فوریه سال 2015 , iOS 8 در 72٪ از تمام دستگاه های واجد شرایط، در حال اجرا بوده است در حالی که نسخه پیشین آن، iOS 7، در 25 درصد از دستگاه ها در حال اجرا بود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر