;
coinex

صفحه نمایش انعطاف پذیر 18 اینچی LG را میتوان مانند یک تکه کاغذ چرخاند و لوله کرد

G Flex هنوز در ابتدای راه است – LG به تازگی اعلام کرده است یک پنل OLED ۱۸ اینچی را در حالیکه تصاویر را نمایش می دهد میتوان مانند یک پوستر ( آگهی) جمع کرد و به شکل لوله در آورد.

G Flex هنوز در ابتدای راه است – LG به تازگی اعلام کرده است یک پنل OLED ۱۸ اینچی را در حالیکه تصاویر را نمایش می دهد میتوان مانند یک پوستر (آگهی) جمع کرد و به شکل لوله در آورد.

LG می گوید: این صفحه نمایش انعطاف پذیر 18 اینچی LG که کیفیت 810 * 1200 دارد، میتواند بدون تاثیر در عملکرد نمایش به شعاع ۳ سانتی متر جمع و لوله شود.

این فقط یک حیله نیست. صفحه نمایش های انعطاف پذیر می توانند برای جادادن تلویزیون در مکان های نامناسب عالی باشند. همینطور که LG گفته است، این پنل OLED شفاف طوری ساخته می شود که  از صفحه نمایش های موجود ۳۰% شفافیت بیشتر و ۲% سطح تاری دارد که اساسا به این معنی است که این صفحه نمایش خوب و واضح است.

In-Byung Kang، معاون ارشد رئیس و رئیس مرکز R&D در صفحه نمایش LG می گوید: “ما مطمئن هستیم که تا سال ۲۰۱۷ یک Ultra HD انعطاف پذیر و یک پنل OLED شفاف بزرگ تر از ۶۰ اینچ را، که انتقال بیش از ۴۰% و شعاع انحنای 100R را خواهد داشت، در بازار صفحه نمایش های آینده با موفقیت گسترش خواهیم داد.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر