;
coinex

دوتا 2 ریبورن ، بازی کردن را آسان خواهد کرد؟

نمایشگاه الکترونیک سرگرمی (E3) هنوز شروع نشده است، اما Valve (که در این رویداد نمایش داده نخواهد شد) کارهایش را با رونمایی از بازی پر طرفدار کامپیوتر خود یعنی دوتا 2 ، زود تر آغاز کرد. دوتا 2 ریبورن (Dota 2 Reborn) در سه آپدیت پست بلاگی رونمایی شد و این در حالی است که اواخر هفته دیگر به عنوان تست بتا عرضه خواهد شد، اما چیزی که تا این جا شاهد آن بوده ایم، تمامی طرفداران و همه آن کسانی که هنوز سعی دارند که با این نوع از بازی ها ارتباط برقرار کنند را متحیر می کند.

نمایشگاه الکترونیک سرگرمی (E3) هنوز شروع نشده است، اما Valve (که در این رویداد نمایش داده نخواهد شد) کارهایش را با رونمایی از بازی پر طرفدار کامپیوتر خود یعنی دوتا 2 ، زود تر آغاز کرد. دوتا 2 ریبورن (Dota 2 Reborn) در سه آپدیت پست بلاگی رونمایی شد و این در حالی است که اواخر هفته دیگر به عنوان تست بتا عرضه خواهد شد، اما چیزی که تا این جا شاهد آن بوده ایم، تمامی طرفداران و همه آن کسانی که هنوز سعی دارند که با این نوع از بازی ها ارتباط برقرار کنند را متحیر می کند. داشبوردی که بازیکنان از آن برای ورود به بازی استفاده می کنند به کلی ریدیزاین شده است، این تغییرات را می توان این گونه خلاصه کرد که دکمه ای برای شروع از هر کجای صفحه اولیه بازی که در آن قرار دارید، تعبیه شده است و همچنین می توان گفت که پیوستن به بازی و بازی کردن با دوستانتان را نیز تسهیل کرده اند. تمامی این موارد بر روی یک موتور بازی سازی جدید اجرا می شود (به طور دقیق مشخص نشده است اما به احتمال زیاد از موتور Source 2 استفاده کرده اند)، و همچنین برای قسمت کاستم گیمز نیز پشتیبانی اضافه کرده اند که Valve در هفته آینده بیشتر راجع به آن صحبت خواهد کرد.

برای تازه وارد ها نیز، بخش تیوتوریال (tutorial) که مکانیزم بازی های مختلف را آموزش می دهد، بازگشته است، آن ها به همین منظور سیستمی تحت عنوان Guided Bot Matches ساخته اند و ادعا کرده اند که آموزش های آن کاملا کاربردی و سرگرم کننده می باشد.

برای تازه وارد ها نیز، بخش تیوتوریال (tutorial) که مکانیزم بازی های مختلف را آموزش می دهد، بازگشته است، آن ها به همین منظور سیستمی تحت عنوان Guided Bot Matches ساخته اند و ادعا کرده اند که آموزش های آن کاملا کاربردی و سرگرم کننده می باشد. بازی های این سبکی (سبک این گونه بازی ها میدان نبرد آنلاین چند نفره یا MOBA می باشد) مثل دوتا 2 یا League of Legends بیشترین تماشاگر را در eSport (ورزش های الکترونیکی) دارند، بنابراین ویژگی ساختار تلویزیون دوتا (DotaTV) به حالت DVR آپدیت خواهد شد و با آن می توان پخش استریم آن را متوقف کرد و به عقب برد و همچنین این پخش استریم از رزولوشن 1080p با 60 فریم بر ثانیه بهره مند خواهد شد. بر اساس Valve، مدل دیدن کاراکتر های بازی (in-game HUD) نیز، به همان صورت قبلی باقی خواهند ماند (حداقل تا هم اکنون که این گونه بوده است)، اما بسیاری تغییرات دیگر برای اشاره به آن ها وجود دارد (مثل بروزرِ هیرو (Hero browser) جدید که در عکس بالا آن را مشاهده می کنید و چت رومی که تا 5000 نفر را پشتیبانی می کند). برای آپدیت های بیشتر نیز می توانید سایت جدید دوتا 2 را چک نمایید، ما نیز سعی می کنیم شما را از آخرین اخبار E3 2015 با خبر سازیم.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر