;
coinex

آیا برند سامسونگ گلکسی S6 پلاس به نوت تغییر می کند ؟

از شواهدی که موجود است بنظر می رسد سامسونگ در حال برنامه ریزی بر روی یک نسخه ی خیلی بزرگ از S6 اج می باشد- تصاویری که چند هفته پیش به بیرون درز کرده اند کم نیستند – حال ما نکات بیشتری را در ادامه می گوییم.

از شواهدی که موجود است بنظر می رسد سامسونگ در حال برنامه ریزی بر روی یک نسخه ی خیلی بزرگ از S6 اج می باشد – تصاویری که چند هفته پیش به بیرون درز کرده اند کم نیستند – حال ما نکات بیشتری را در ادامه می گوییم.

گزارش ها از Galaxy Club در هلند حاکی از این است که سامسونگ نام S6 نوت را در کره ی جنوبی علامت تجاری گذاشته است و این نشان می دهد که در آینده ای نزدیک این دستگاه پلاس در واقع به خانواده ی نوت می پیوندند.

بر اساس آنچه که ما تاکنون می دانیم، بنظر نمی رسد که هر دستگاه دیگری بتواند مانند S6 نوت باشد. احتمالا از ویژگی های دستگاه یک صفحه نمایش منحنی (Edge-style) می باشد که آنرا از گلکسی نوت 5 که در آینده می آید متمایز می سازد.

اینچ اضافی

ما همچنین بعضی از بروز رسانی های جدید بر روی مشخصات S6 نوت را داریم. SamMobile می گوید، فبلتی با یک صفحه نمایش خیلی بزرگ ۵.۷ اینچی که از آنچه که تا بحال بوده خیلی بزرگتر می باشد را خواهد داشت.

طبق گفته ی منابع SamMobile ، لبه های این موبایل از گلکسی S6 اج متمایز خواهد بود و با انردوید 5.1.1 می آید.

این ، همه ی اطلاعات جدیدی است که ما در حال حاضر داریم، اما با شایعه ی تاریخ راه اندازی آن، فصل سوم سال 2015 (جولای، آگوست یا سپتامبر ) زیاد طول نمی کشد که ما تایید گوشی را ببینیم.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر