;
coinex

فرود نرم کپسول فضایی سایوز بیشتر شبیه به یک انفجار بنظر می رسد

همانطور که ممکن است حدس زده باشید، بازگشت از فضا یک سفر صاف و هموار نمی باشد. Samantha Cristoforetti ایتالیایی، Anton Shkaplerov روسی و Terry Virts آمریکایی صبح پنجشنبه که شاهد فرود نرم کپسول سایوز خود در استپ قزاقستان بودند به این نتیجه رسیدند.

همانطور که ممکن است حدس زده باشید، بازگشت از فضا یک سفر صاف و هموار نمی باشد. Samantha Cristoforetti ایتالیایی، Anton Shkaplerov روسی و Terry Virts آمریکایی صبح پنجشنبه که شاهد فرود نرم کپسول فضایی سایوز خود در استپ قزاقستان بودند به این نتیجه رسیدند.

در واقع ” فرود نرم ” تا حدودی کتمان حقیقت می باشد چرا که بعد از اتمام سفر سه ساعته از ایستگاه فضایی بین المللی دیگر وقت فرود آمدن رسیده بود، اما هنگامی که کپسول به جو زمین وارد شد و چتر نجاتشان را باز کردند، درست قبل از اصابت تشک بادی به زمین شاهد انفجار کوچکی بودیم.

اگر شما شاهد فرود آن ها می بودید، می فهمید که قطعا چیزی شبیه به فرود ” نرم ” نمی باشد و ” انفجار ” بنظر واژه ی بهتری بنظر می رسد، حتی اگر همه چیز مطابق برنامه پیش رفته باشد. طبق Virts ، Time فضانورد ناسا گفته است که ” همه چیز مانند افتادن از آبشار نیاگارا در یک بشکه ای که آتش گرفته است می باشد.”

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر