;
coinex

برنامه فیس بوک مومنت به صورت خودکار از وقایع آلبوم عکس می سازد

فیس بوک یک برنامه مدیریت عکس جدید به نام مومنت راه اندازی کرده است که درخصوص جمع آوری عکس های به اشتراک گذاشته شده از حوادث در نظر گرفته شده است. مشخص است که بسیاری از مردم در مهمانی ها، جمع های خانوادگی، و سایر مناسبت های اجتماعی، تعداد زیادی عکس می گیرند اما هرگز آنها را با سایر شرکت کنندگان به اشتراک نمی گذارند و یا در واقع، تصاویر را با دوستان در گوشی های خود تماشا می کنند، برنامه آیفون و اندروید با استفاده از ترکیبی از تشخیص چهره و مقطع زمانی در می یابند که چه گالری ترکیبی نیاز است ایجاد شود.

فیس بوک یک برنامه مدیریت عکس جدید به نام برنامه فیس بوک مومنت راه اندازی کرده است که درخصوص جمع آوری عکس های به اشتراک گذاشته شده از حوادث در نظر گرفته شده است. مشخص است که بسیاری از مردم در مهمانی ها، جمع های خانوادگی، و سایر مناسبت های اجتماعی، تعداد زیادی عکس می گیرند اما هرگز آنها را با سایر شرکت کنندگان به اشتراک نمی گذارند و یا در واقع، تصاویر را با دوستان در گوشی های خود تماشا می کنند، برنامه آیفون و اندروید با استفاده از ترکیبی از تشخیص چهره و مقطع زمانی در می یابند که چه گالری ترکیبی نیاز است ایجاد شود.

در تلفن شما، برنامه فیس بوک مومنت زمانی که هر عکس گرفته شده را نشان می دهند و پس از آن با استفاده از شناختن همان چهره، در فیس بوک به صورت خود کار برچسب می زند و سپس با عکس های گرفته شده توسط دیگران که در همان رویداد بوده اند مقایسه می شود و زمانی که شما در رویدادی بوده اید و کسی را که در آن زمان همراه شما بوده را نشان می دهد.

اگر اجازه داده شود، یک گالری ترکیبی خصوصی ایجاد شده، به طوری که همه دارای یک کپی از تمام عکس ها هستند بدون در نظر گرفتن اینکه آن عکس توسط آنها گرفته شده یا خیر.

به عنوان مثال استفاده از فیس بوک در عروسی : تعداد زیادی از شرکت کنندگان از زن و شوهر خوشحال عکس یهویی می گیرند، اما بعدا هیچ راه آسانی برای جمع آوری عکاس ها نیست. برنامه فیس بوک مومنت تصاویر را به طور خودکار از طریق غربال کردن آنها با هم یکجا می آورد.

در همین مورد، ابزار سازمانی و جستجو وجود دارد، فیس بوک به عنوان بهترین سطح شما را متقاعد می کند که سرور مارک زوکربرگ – سریع تر از سرورهای عکس های گوگل (Google Photos) است. شاید بهترین محل برای سازماندهی تمام سوابق تصویر شما باشد.

برنامه فیس بوک مومنت امروز با رولی گسترده تر از آنچه مدتها وعده داده شده در ایالات متحده در حال انتشار است. اگر شما در مورد اینکه چه کسی ممکن است شما را در عکسی تگ کند نگران هستید، می توانید تنظیمات در بخش “پیشنهادات برچسب” از فیس بوک در مرورگرتان را کنترل کنید.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر