;
coinex

اندروید 5.1.1 لذت شیرین خود را به نکسوس 6 گوگل می آورد

در حالی که گوگل در حال راه اندازی پیش نمایشی از نسخه ی مهم اندروید خود می باشد، آپدیت های جدید لالی پاپ در حال ادامه دادن مسیر خود به گوشی های موجود می باشند. تازه ترین نسخه ی اندروید، 5.1.1 می باشد که به آرامی در موج اول گوشی ها و تبلت ها فراگیر می شود.

در حالی که گوگل در حال راه اندازی پیش نمایشی از نسخه­ ی مهم اندروید خود می­ باشد، آپدیت­ های جدید لالی پاپ در حال ادامه دادن مسیر خود به گوشی­ های موجود می­ باشند. تازه ترین نسخه­ ی اندروید، 5.1.1 می باشد که به آرامی در موج اول گوشی ­ها و تبلت ­ها فراگیر می­شود.

اندروید 5.1.1 راه خود را در ورود به گوشی نکسوس 6 گوگل از چند هفته­ ی قبل شروع کرده است. اما در حال حاضر برای گوشی­ های سطح بالای AT&T موجود می­ باشد.

حجم آپدیت جدید آن حدود 81 MB است اما از آن انتظار نمی ­رود که لیست طولانی از ویژگی­ های جدید را به همراه بیاورد.

این آپدیت در درجه اول یک به روز رسانی تصحیح اشکال است و ویژگی های “ارایه بهبود ثبات” و “ویژگی توانایی غیر فعال کردن هوشمند قفل زمانی که سیاست رمز عبور EAS اجرا شود” را به همراه خواهد آورد.

اوایل این هفته استفاده از اندروید 5.1.1 در گوشی­ های پر سرو صدای سامسونگ یعنی گلکسی S6 و S6 اجر شروع شد. صاحبان دستگاه در T-mobile آمریکا در صف اول برای دریافت آن هستند.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر