;
coinex

با این دوربین کوچک عکس RAW بر روی آیفون خود بگیرید

اپل مشتاق است به جهان یادآوری کند دوربینی که بر روی آیفون 6 قرار دارد چقد عالی می باشد و این یادآوری را با بیلبورد "شات بر روی آیفون 6" انجام می دهد. اما، برخی از عکاسان تلفن همراه چیز بیشتری می خواهند. این جایی است که DXO One جدید وارد می شود.

اپل مشتاق است به جهان یادآوری کند دوربینی که بر روی آیفون 6 قرار دارد چقد عالی می باشد و این یادآوری را با بیلبورد “شات بر روی آیفون 6” انجام می دهد. اما، برخی از عکاسان تلفن همراه چیز بیشتری می خواهند. این جایی است که DXO One جدید وارد می شود. یک دوربین کوچک که متصل به پورت آیفون است که تصاویر RAW را با حسگر یک اینچ CMOS BSI 20.2 MP پشت و لنز F/1.8 32mm ، می گیرد.

یک دوربین کوچک که متصل به پورت آیفون است که تصاویر RAW را با حسگر یک اینچ CMOS BSI 20.2 MP پشت لنز F/1.8 32mm ، می گیرد. در واقع One می توان مستقل از آیفون عکس بگیرد، اما زمانی که با برنامه همراه راه اندازی شده، متصل شده باشد، آیفون را تبدیل به یک منظره یاب بزرگ با همان کتابچه کنترل راهنمای کاربر بر روی DSLR می کند. دوربین در حال حاضر به قیمت 599 دلار برای پیش سفارش در دسترس است و در ماه سپتامبر در ایالات متحده منتشر می شود.

در واقع One می توان مستقل از آیفون عکس بگیرد، اما زمانی که با برنامه همراه راه اندازی شده، متصل شده باشد، آیفون را تبدیل به یک منظره یاب بزرگ با همان کتابچه کنترل راهنمای کاربر بر روی DSLR می کند. دوربین در حال حاضر به قیمت 599 دلار برای پیش سفارش در دسترس است و در ماه سپتامبر در ایالات متحده منتشر می شود.

هنگامی که از طریق پورت به یک آیفون یا آیپد متصل می شوند، دوربین مثبت یا منفیِ 60 درجه می چرخد و هنگامی که به آن ضربه زده می شود بهترین عکس های سلفی را می گیرد. در حالی که دوربین، عکس های RAW  را بر روی حافظه  microSDذخیره می کند، عکس JPEG را به دستگاه iOS متصل می فرستد، بنابراین شما می توانید آنها را به شبکه اجتماعی مورد علاقه خود ارسال کنید. برای موقعیت های کم نور، از ویژگی های فوق العاده RAW این است که چهار عکس RAW از جهات متفاوت می گیرد و آنها را ادغام می کند.

هنگامی که از طریق پورت به یک آیفون یا آیپد متصل می شوند، دوربین مثبت یا منفیِ 60 درجه می چرخد و هنگامی که به آن ضربه زده می شود بهترین عکس های سلفی را می گیرد. در حالی که دوربین، عکس های RAW  را بر روی حافظه microSD ذخیره می کند، عکس JPEG را به دستگاه iOS متصل می فرستد، بنابراین شما می توانید آنها را به شبکه اجتماعی مورد علاقه خود ارسال کنید. برای موقعیت های کم نور، از ویژگی های فوق العاده RAW این است که چهار عکس RAW از جهات متفاوت می گیرد و آنها را ادغام می کند.

صادقانه بگویم، این یک دوربین کوچک فانتزی برای کسی است که می خواهد عکس بهتری را بدون اینکه دوربین اضافی حمل کند، بگیرد. به راحتی در جیب شما جا می شود و در نهایت اجازه خواهد داد که شما آن عکس را بدون خدشه در صفحات اجتماعی بگذارید، این دقیقا کاری است که فیلتر های اینستاگرام انجام می دهند.

صادقانه بگویم، این یک دوربین کوچک فانتزی برای کسی است که می خواهد عکس بهتری را بدون اینکه دوربین اضافی حمل کند، بگیرد. به راحتی در جیب شما جا می شود و در نهایت اجازه خواهد داد که شما آن عکس را بدون خدشه در صفحات اجتماعی بگذارید، این دقیقا کاری است که فیلتر های اینستاگرام انجام می دهند.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر