;
coinex

پاسخ سامسونگ به نقص امنیتی گوشی های هوشمندش

شما می توانید پاسخ سامسونگ به نقص امنیتی گوشی های هوشمندش را که به عنوان ایمیل به دست geeky-gadgets رسیده است، در زیر ببینید:  "سامسونگ در حال مواجهه با یک خطر امنیتی بسیار جدی می باشد. ما از مطالب اخیر گزارش شده توسط چند رسانه، آگاه و به ارائه ی آخرین تکنولوژی در امنیت تلفن همراه متعهد هستیم. سامسونگ Knox دارای قابلیت بروز رسانی سیاست های امنیتی گوشی ها می باشد. بروز رسانی سیستم امنیتی طی چند روز شروع به گسترده شدن خواهد شد. علاوه بر بروز رسانی سیستم امنیتی، ما همچنین در حال کار کردن باSwiftKey  برای مواجهه با خطرات احتمالی پیش رو هستیم."

روزهای گذشته صحبت هایی راجع به نقص امنیتی سامسونگ به گوش رسید که می توانست بیش از 600 میلیون گوشی هوشمند سامسونگ را تحت تاثیر قرار دهد.

این موضوع توسط Ryan welton از شرکت امنیتی موبایل NowSecure کشف شد و حالا سامسونگ پاسخ این موضوع را داده است.

ما روز گذشته شنیدیم که سامسونگ در دسامبر سال گذشته از این موضوع با خبر شده بود. NowSecure نیز به تیم امنیتی اندروید راجع به این مشکل هشدار داده بود.

سامسونگ در آغاز سال 2015 یک پچ برای شرکت های مخابراتی تلفن همراه منتشر کرد اما معلوم نیست که چه تعداد از این شرکت ها این پچ را در اختیار مشتریان خود قرار داده اند.

سامسونگ گفت که آنها از سامسونگ Knox برای آپدیت سیستم امنیتی گوشی های هوشمند خود استفاده خواهند کرد. شما می توانید پاسخ سامسونگ به نقص امنیتی گوشی های هوشمندش را که به عنوان ایمیل به دست geeky-gadgets رسیده است، در زیر ببینید:

“سامسونگ در حال مواجهه با یک خطر امنیتی بسیار جدی می باشد. ما از مطالب اخیر گزارش شده توسط چند رسانه، آگاه و به ارائه ی آخرین تکنولوژی در امنیت تلفن همراه متعهد هستیم. سامسونگ Knox دارای قابلیت بروز رسانی سیاست های امنیتی گوشی ها می باشد. بروز رسانی سیستم امنیتی طی چند روز شروع به گسترده شدن خواهد شد. علاوه بر بروز رسانی سیستم امنیتی، ما همچنین در حال کار کردن باSwiftKey  برای مواجهه با خطرات احتمالی پیش رو هستیم.”

بنابراین به نظر می رسد سامسونگ در حال کارکردن برای حل این موضوع بر روی گوشی های هوشمند خود بوده که این می تواند خبر خوبی باشد.

.

منبع: geeky-gadgets


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام گوشی من سامسونگ مدل a7
    مشکل من اسکرین شات از صفحه قفل (سکرت چت ) که نمیتونم شات بگیرم حتی طرف مقابل اسکرین شات میگیره من متوجه نمیشم خودمم میخوام شات بگیرم میزنه توسط سیستم امنیتی بسته شده
    خواستم بدونم از گوشی یا برنامه موبوگرامم

    پاسخ